Avatar billede hsh Nybegynder
02. juni 2000 - 12:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Atapi driver

Er der nogen der kan give mig en webadr. på Atapi cd-rom driver til win.95, jeg har prøvet Jubii og Yahoo og skrevet henholdsvis driver og Atapi, men ikke med noget resultat jeg kan bruge.
Avatar billede netsrac Praktikant
02. juni 2000 - 12:59 #1
Avatar billede fumes Nybegynder
02. juni 2000 - 12:59 #2
Giv mig en mailadr. og jeg skal sende dig én !
Avatar billede theartist Nybegynder
02. juni 2000 - 13:05 #3
Avatar billede hsh Nybegynder
02. juni 2000 - 13:08 #4
til netsrac, jeg har prøvet danskdriverdb. der er ikke meget der virker der.Jeg prøver lige theartist svar.
Avatar billede hsh Nybegynder
02. juni 2000 - 13:29 #5
på theartist adr. virker de 2 af linkne ikke og den Atapi der virker er hvis det er en Sony cd-rom og kun dos driver. Der står ikke Sony på min cd-rom kan de bruges alligevel?, så har jeg installeret dem i forvejen.
Avatar billede burningice Nybegynder
02. juni 2000 - 13:45 #6
http://www.driversguide.com
User: drivers
Password: all
Avatar billede theartist Nybegynder
02. juni 2000 - 13:48 #7
je ne sais pas... men du skal nok prøve at finde den driver, som din cd-rom understøtter - hvilket mærke har du?
Avatar billede hsh Nybegynder
02. juni 2000 - 13:51 #8
der står ikke noget mærke på jeg har bare fået at vide at det er Atapi
Avatar billede hsh Nybegynder
02. juni 2000 - 14:35 #9
fumes: min mail er helha@forum.dk
Avatar billede theartist Nybegynder
02. juni 2000 - 15:47 #10
der er atapi drivers til tonsvis af mærker, jeg vil tro at du kan bruge en driver fra toshiba eller andre hvis det er bare er et noname cd-rom drev, ring evt. til din forhandler og spørg om hvilken driver de bruger og om de evt. har en de kan e-maile dig.
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. juni 2000 - 10:41 #11
Skru låget af maskinen og læst hvad der står oven på drevet.

Du er klar over at en atapi driver skal installeres i dos?

Den atapi driver du skal have installeret til windows følger med til windows og hvis den ikke virker, så gør drevet nok heller ikke, og hvad fandne nu om dage får du næsten et cdrom drev kyllet i nakken når du køber en ny CD.

Et nyt cdrom drev koster ikke mere en 2-300 kroner, hvis du er heldig kan du finde en i en skraldespand der virker *g*
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2000 - 20:18 #12
prøv www.windrivers.com

Der er en chance