Avatar billede txk Nybegynder
09. marts 2002 - 16:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Menu

Jeg kunne godt tænke mig en menu som her på siden...
eller retter sagt det der med at du kan åbne og lukke.

p.s. tillægsspørgsmål hvordan laver man det med at man kan vælge fuld skærm eller normal størelse også som her på siden ?
Avatar billede zred Nybegynder
09. marts 2002 - 16:44 #1
f11 =)
Avatar billede txk Nybegynder
09. marts 2002 - 16:51 #2
Nej ikke på den måde....  ude i menu'en under funktioner kan du vælge vis fuld skærm.. hvordan laver man det ???
Avatar billede txk Nybegynder
11. marts 2002 - 01:21 #3
vil bare lige gøre opmærksom på at jeg stadig mangler et svar...
og med alle de kloge hoveder her på siden burde det jo ikke være noget problem..
Avatar billede txk Nybegynder
04. maj 2003 - 12:41 #4
Ønsker at afslutte gammelt spørgsmål... hvilken som helst indlæg svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2003 - 20:53 #5
txk> hvis dert ikke er kommet brugbart svar så laver du et svar og accepterer eget svar!
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 02:35 #6
txk> du kan bare se efter i kode som eksperten har brugt. Det skulle være enkelt. God arbejdslyst!
Avatar billede txk Nybegynder
09. maj 2003 - 03:42 #7
Ingen er kommet med et brugbart svar... Men jeg giver dig point for du kan holde din kæft!