Avatar billede lt0 Nybegynder
09. marts 2002 - 08:48 Der er 7 kommentarer

Eschange 2000

På en ny installeret server (både 2000 server og exchange 2000) lægges de gamle databaser priv1 og edb1 ind, men de kan naturligvis ikke startes dat SID værdien ikke passer, hvad gør man ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. marts 2002 - 10:38 #1
Har du blot kopieret filerne over i mapperne? (fra en gammel server)
Avatar billede lt0 Nybegynder
09. marts 2002 - 11:49 #2
Njaa, filerne kommer fra en online backup fra ntbackup, men det eneste den gør er at lægge dem tilbage, der er desværre ikke taget backup af stat.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
09. marts 2002 - 13:15 #3
glem det din activ directory skal være PRECIS ligesom den var før, da du tog backupen.
Avatar billede lt0 Nybegynder
09. marts 2002 - 17:19 #4
Det er jo det jeg er bange for.  Jeg har prøvet lidt af hvert med eseutil, og det kan naturligvis godt lade sig gøre at fixe en defekt database på den oprindelige ADS, men nok ikke på en ny.
Det iriterer mig bare at stå med 500 Mb vigtige data uden at kunne udtrække dem.
Avatar billede nielsvp Nybegynder
10. marts 2002 - 22:52 #5
Hmm, på exch 55 kunne man køre en "isinteg -fix" på databasen, så kunne man få liv i den på en hvilken som helst server.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. marts 2002 - 23:17 #6
ja men exchange 5 kørte heller ikke over AD
Avatar billede nielsvp Nybegynder
11. marts 2002 - 21:46 #7
Nej det gjorde den ikke. Men ideen var at du måske kunne køre en isinteg!!