Avatar billede jvind Nybegynder
09. marts 2002 - 01:28 Der er 3 kommentarer

Cut Divx/AVI fil til mindre stykker.

Hejsa. Jeg har et problem når jeg f.eks vil dele en Divx film på 812 mb til 2 dele, så jeg derved kan lave en VCD film bestående af 2 CDére. Når jeg afspiller originalen i easydivx player, fejler den intet. Når jeg har delt filen med virtual dub, passer lyden ikke bagefter. Hvad f... er der galt her. Jeg ved at jeg bruger Virtual dub rigtigt, da jeg har fulgt en guide på nettet.
hjælp venligst
Avatar billede troldal Nybegynder
11. marts 2002 - 13:19 #1
Skal du ikke først have lavet dem om til MPEG, hvis du gør det først og så bruger Nero bagefter så skulle den være i orden
Claus
Avatar billede jvind Nybegynder
11. marts 2002 - 13:24 #2
Nej. Man skal bare åbne for den divx fil som du skal dele, og så tager du den del som er delt i virtual dub. Denne åbner du i nero, og så skal den nok finde ud af at encode den i det valgte format. Problemet er at jeg efter at have delt lyden, ikke kan få denne til at passe til filmen. Der er interleave på ca. 2500ms.
Avatar billede krukken Juniormester
20. marts 2002 - 09:37 #3
Køre du XP, fordi i XP findes moviemaker, her kan det lade sig gøre, bare ved at hente filen over i moviemakker deler den automatisk filen op!