Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
08. marts 2002 - 19:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

install af os

Jeg har et problem når jeg vil instalere win xp/2k når den har indlæst install filerne og genstarter og skal til at instalere det fra cd melder den fejl og kan ikke finde en fil på cd rommen/ cd drevet. Jeg har prøvet med flere forskellige cd'er og cd-rom drev ???
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 19:40 #1
Det skulle vel ikke være en piratkopi?
Ellers kan du jo bare ringe til Microsoft.
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
08. marts 2002 - 19:49 #2
ehm hmm fyfy ... jeg vil ikke ringe til microsoft ... man der burde være en løsning
Avatar billede scb Praktikant
08. marts 2002 - 19:54 #3
Jeg har oplevet det samme, hvis du kan indlæse CD'en på dit drev, og så installere derfra, så undgår du at en midlertidig manglende cd-rom driver giver problemer.
-SCB
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
08. marts 2002 - 19:58 #4
lad min prøve det men hvordan ?
Avatar billede halifax Nybegynder
09. marts 2002 - 01:31 #5
scb mener vel om du kan kopiere cd'en til et midlertidigt bibliotek på din harddsik og så køre installationen fra h-disk i stedet fra cd-rom.
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
09. marts 2002 - 09:38 #6
nixnix den ville bare ha cd'en over i min scsi brænder for at fortsætte install ...skummelt
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
09. marts 2002 - 09:39 #7
hvem skal ha point ? mig selv ?
Avatar billede halifax Nybegynder
09. marts 2002 - 14:00 #8
Rimeligt du selv tager pointene, hvis der ikke kommer brugbare løsninger.
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
09. marts 2002 - 17:52 #9
ok er gjort ... håber ikke jeg har krænket nogen