Avatar billede sinatra Nybegynder
08. marts 2002 - 18:16 Der er 6 kommentarer

HP G55 tager en krig før udskrivning begynder

Hej!

Er der én som kort kan ridse op, hvad årsagerne kan være til, at min HP G55 printer tager 2-3 minutters pause både før den begynder at udskrive og under udskrivningen også tager sig en del pauser? (Den har tidligere startet næsten før man har trykket print).
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. marts 2002 - 18:58 #1
prøv at stille den til RAW i egenskaber for printeren
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. marts 2002 - 18:59 #2
Egenskaber - Avanceret - Udskriftsprocessor
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. marts 2002 - 19:00 #3
har du stillet på noget i bios?
Avatar billede sinatra Nybegynder
09. marts 2002 - 10:51 #4
nej, jeg har ikke stillet på noget - andet end jeg kører win2000 nu - hvor jeg før kørte win98.

Ovenstående stod den allerede til.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2002 - 12:28 #5
har du brugt din CD til installationen og ikke de indbyggede drivere.
Det kan tænkes at du mangler en spooler

Min G55 kører fint under WinXP.
Avatar billede jakeman Nybegynder
09. marts 2002 - 16:08 #6
Du skal gå ind i BIOS under integrated peripherals og sætte din parallelport op til ECP/EPP, derefter boot og lad pc'en finde din printer igen! Så skulle den printe næsten lige efter du har sat den igang fra dit OS! :-)

/Jakeman