Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 17:46 Der er 5 kommentarer

Læreplads!

Hej med jer Eksperter!

Efter sommerferien starter jeg på en 5 årig uddanelse som datafagtekniker. Dertil søger jeg er læreplads da en stor del af uddanelsen skal foregå i en virksomhed. Uddanelsen drejer sig primært om netværk men der skal også indgå lidt programmering. En senere "total beskrivelse" vil selfølgelig senere kunne blive sendt pr. post!

Jeg er 15 år gammel og går i øjeblikket i 9. klasse i Rødovre lidt uden for københavn. Jeg er dog temlig moden i forhold til min alder. Jeg bor delvist i Hvidovre og Hillerød men er indforstået med at komme overalt i ht området. Jeg har "leget" med it i et par år men kun omkring det sidste ½ år i den mere seriøse ende. Jeg er ikke nogen ekspert men har da efterhånden styr på en del. Jeg "leger" stort set hver dag i photoshop og er netop gået igang med www.styled.dk som dog langt fra er færdig.

I skolefagene klare jeg mig klart bedst i dansk hvor jeg stort set kun har modtaget 10 og 11 taller i løbet af de sidste 2 år.

Jeg har lige afslullet mit eksamensprojekt om internet hvor jeg også modtog et flot 11 tal.

Har du lyst til en personlig samtale med mig?
Så skriv og vi finder ud af noget!

Mhv Jonas Madsen
Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 17:54 #1
Hvis du vil høre mere kan du selfølgelig også kontakte mig på:

email: styled@styled.dk

icq: 150508720

msn: styled@styled.dk

-Jonas
Avatar billede hologram Nybegynder
08. marts 2002 - 18:07 #2
Tag dig en gymnasial uddannelse og overvej at blive civilingeniør eller diplomingeniør i stedet.
Efter hvad jeg har hørt om den uddannelse er den ikke særlig kompetencegivende, og 5 år er lang tid at spilde på sådan en uddannelse.
Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 18:14 #3
Dette interesserer mig ikke men det er da klart at det ville være bedre. Jeg har desuden muligheden for senere at videreuddanne mig.

-Jonas
Avatar billede hologram Nybegynder
08. marts 2002 - 18:16 #4
Det er selvfølgelig klart. Jeg har selv kigget meget på uddannelsen da den virkelig virkede som lige præcis det for mig, men efter at have snakket med venner der går på uddannelsen er jeg blevet skuffet, for man lærer ikke rigtig noget der, mener de.
Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 18:20 #5
Det er derfor jeg søger en god lærerplads da langt det meste af uddanelsen foregår i virksomheden :)

-Jonas