Avatar billede freeman Nybegynder
08. marts 2002 - 17:31 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Økonomiprogram som er eller kan vises på web søges..

Jeg vil høre om der er nogen som kender til en regnskabsprogram som kan ligge online.. ?

Altså det mest optimale vil være at man kunne få adgang til regnskabet via web, samt at ændre i det osv.
Derudover skal det også indeholde faktura-modul..

Altså det skal bruges til følgende:

Jeg kommer til at sidde i Ålborg, men min revisor/regnskabmand sidder i Vejle. Jeg skal fra Ålborg have adgang til regnskabet, samt at det primært er mig som skal skrive fakturas m.m.
Han skal så sidde i Vejle og tjekke økonomi, regnskab, konti osv.. Altså generalt lave regnskabet..

Det var spørgsmålet :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 20:29 #1
Vi har en løsning, hvor vi lægger en almindelig c5, så der er adgang via internettet - men det kan ikke klares for points alene.

Til gengæld ydes der støtte via erhvervsservicepuljen, hvis din regnskabsmand er erhvervsserviceleverandør.

Vi kan kontaktes via mail på mc@revisor-huset.dk
Avatar billede halifax Nybegynder
09. marts 2002 - 01:44 #2
På følgende site kan du se en oversigt over økonomiprogrammer.
Der er også web baserede løsninger imellem. Jeg tror skam de er udmærkede. Spørgsmålet er om også prisen er "udmærket"
http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/oversigt.htm
Avatar billede sas Nybegynder
11. marts 2002 - 10:06 #3
Hej Freeman
Prøv Winfinans - www.winfinans.dk - der er en Winfinans Online klient til download på forsiden, og den er hægtet op til en demodatabase via nettet.
Databasen kan både lejes eller ejes - klienten er gratis.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. marts 2002 - 10:08 #4
Freeman mail mig dit telefon nr så kontakter jeg dig, Ang dette.
Jeg arbejder som sælger for virksomhed der laver Løn og HR systemmer

MC

Mail mig på ricky@romdata.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2002 - 10:46 #5
du kan se en demo på www.servicepoint.dk. Information om Erhvervsservice kan du få på www.eso.dk
Avatar billede mariaf Juniormester
11. marts 2002 - 20:00 #6
Det kan Hands - det er en løsning, hvor du kan sidde hvor som helst i verden og lave dit regnskab. Tilsvarende kan din revisor sidde på den anden side og se samme regnskab uden det af den grund er offentlig tilgængeligt. Koster et fast månedligt beløb, som afhænger af hvor stort et behov du har. Ring til dem og snak med ServiceHosting - og jeg vil tro at det er den samme løsning, som revisorhuset tilbyder?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2002 - 22:11 #7
Det er bestemt ikke den samme løsning. I vores løsning er det kundens egen c5 med egne ønskede tilretninger som gøres tilgængelig
via web - og med fuld sikkerhed.
Avatar billede freeman Nybegynder
12. marts 2002 - 07:57 #8
rolig folkens.. Jeg har ikke sagt at vil bruge penge på et system endnu. Jeg starter med summa-summarum pro. Det indeholder det jeg skal brugem lige pånær web. Men det kan klare ved at jeg laver en daglig backup som ligger på serveren..
Min regnskabmand kan så logge ind og hente den backup-fil og indlæse den i hans system..

Ikke den vilde advancerede metode, men den virker :-)
Avatar billede mariaf Juniormester
13. marts 2002 - 09:22 #9
Vi er skam helt rolige - og din metode virker jo :-)
Avatar billede freeman Nybegynder
22. november 2002 - 12:55 #10
lukket - desværre ikke noget jeg kunne bruge
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. november 2002 - 22:12 #11
Et alternativ kunne være at give revisoren adgang via terminal server, Sådanne gør vi

MC
Avatar billede freeman Nybegynder
23. november 2002 - 23:28 #12
Hvordan det ?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
24. november 2002 - 11:37 #13
Ja vores revisor kan logge ind alle steder fra, Han bruger bare en terminal server client, Og konector til vores IP, Så tildele Serveren ham en desktop med alle de programmer han skal bruge, Samtidig med giver den ham alle firmaets printere samt hans egen locale printer så han kan printe hos ham selv og på firmaets printer

Terminal serveren er et std program i Win 2k Server

MC