Avatar billede palleravn Nybegynder
08. marts 2002 - 16:48 Der er 5 kommentarer

sony NW MS7 problem

Jeg har en SONY NW MS7 mp3 afspiller. Jeg kan ikke få software til at virke (har snakker med SONY, siger jeg skal snakke med en computer (nørd) ekspert). De siger at det er min computer den er gal med. Jeg køre win98-2, som programmet er lavt til. Når jeg prøver at starte programmet, open mg jukeboks, viser den et start logo (som outlook express gør) og derefter sker der kun det at den forsvinder, og programmet ikke starter. Jeg har installeret programemt mange gange, og jeg har og geninstalleret win98-2, uden resultat... Hvad kan jeg gøre, sony er ikke til nogen hjelp...
Avatar billede thda Nybegynder
08. marts 2002 - 17:44 #1
Måske et dumt spørgsmål....
Programmet lægger sig vel ikke som et ikon nede ved uret?
Avatar billede palleravn Nybegynder
08. marts 2002 - 23:58 #2
nej, men det skulle det...

/palle
Avatar billede thda Nybegynder
09. marts 2002 - 16:01 #3
Så har jeg desværre ikke nogen ideer :(
Avatar billede palleravn Nybegynder
09. marts 2002 - 18:53 #4
jeg er total desperat, hjelp mig..., jeg sætter lige 100 p mere på..

/palle
Avatar billede palleravn Nybegynder
09. marts 2002 - 18:55 #5
nå det kunne jeg ikke, men 200 p til den kan få det til at virke..

/palle