Avatar billede gzu Nybegynder
08. marts 2002 - 16:32 Der er 14 kommentarer

Søger arbejde...!

Jeg vil meget gerne have noget at lave...! Jeg keder mig lidt i tiden... og vil gerne lave en hjemmeside for en der ik har så meget erfaring...! Bare skriv så finder vi ud af det!!!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
08. marts 2002 - 17:27 #1
- Lønnet, ulønnet?
- Referencer ?
  - Hvad kan du?

Du burde gøre noget mere ud af det end 2 linjer, det kommer du ikke langt med.
Avatar billede gzu Nybegynder
08. marts 2002 - 17:44 #2
Citat mig selv:"Bare skriv så finder vi ud af det!!!" Betyder for mig at vi kan finde ud af om der skal penge med... men det kan jeg da godt svare på nu.. det kommer an på om det er prof. eller personligt! Jeg kan en del jeg kan design javascript html lidt asp...! Jeg har ik lige noget at vise af nu da det meste er ret gammelt ellers er det blevet slettet da min computer gik ned og jeg mistede ALT!!!
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
08. marts 2002 - 19:49 #3
Hvis det er gratis, har jeg da' en side om at tjene penge på internettet som du da' (meget) gerne må kvikke lidt op på i designet, da mine web-designer egenskaber ikke er specielt vilde :P.... ( www.adore.dk/penge )
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
08. marts 2002 - 19:50 #4
og ta' dig ikke af freepaq serveren... skifter webhotel så snart cliche.dk kommer igang igen :P
Avatar billede pnielsen Nybegynder
09. marts 2002 - 02:14 #5
Hej gzu,

Skriv lige til mig... på pawn@mailme.dk
Avatar billede gzu Nybegynder
09. marts 2002 - 10:45 #6
peter pan--> Er det iorden at den kommer frem i et nyt vindue og at jeg laver et lille logo eller noget til? For så kan jeg godt lave noget... og det er selvfølgelig gratis da teksten er lavet..! ;-]
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. marts 2002 - 11:50 #7
Hej Gzu - Helst det samme browservindue.
men ellers kan du bare prøve dig frem, men send  mig lige et screenshot på admin@adore.dk inden du laver det helt store ikke? :)

Mvh Thomas
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. marts 2002 - 15:10 #8
Og så ved jeg ikke hvor god du er til asp,php eller whatever... men kan du ikke lave en admin-dims så kan kan logge ind og tilføje nye programmer på en let måde - Også helt redigere... :D
Avatar billede gzu Nybegynder
10. marts 2002 - 19:29 #9
Hmm asp kan jeg godt finde lidt ud af... men er ikke sikker på at jeg kan lave det du søger..! Men jeg kan da prøve!
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
10. marts 2002 - 19:33 #10
Det lyder godt... :)
Avatar billede gzu Nybegynder
10. marts 2002 - 19:40 #11
jeg ved ik om det er min pc. men jeg kan ikke åbne adore.dk/penge...!
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
10. marts 2002 - 20:02 #12
det er vidst nærmest min server der er noget lort.... Har du en email adresse som jeg kan sende filerne til?
Avatar billede firehat Nybegynder
13. marts 2002 - 16:56 #13
http://www.eksperten.dk/spm/183221 ---> der kan du hjælpe mig...
Avatar billede gzu Nybegynder
13. marts 2002 - 19:54 #14
Ja.. S_Riber@hotmail.com  !
Bare lige send dem så kigger jeg på dem...!