Avatar billede brujo Nybegynder
08. marts 2002 - 15:26 Der er 2 kommentarer

Voodoo3 2000

Jeg har af nød installeret et Voodoo3 2000 i min pc, da det integrerede grafikkort har et ødelagt stik. Det kører da også fint nok, men min mus får en stor sort firkant omkring sig ind imellem, ret irriterende.

Jeg har prøvet at slå hardwareaccellerationen fra i windows, men det hjælper heller ikke. Nogen forslag?
Avatar billede hankey Nybegynder
08. marts 2002 - 15:31 #1
Hej
har du de nyeste drivere til grafikkortet?
Hvilket styresystem kører du?
Avatar billede mjl Nybegynder
08. marts 2002 - 16:43 #2
Du kan finde nyeste driver her:

http://www.voodoofiles.com/3dfxhelp.asp