Avatar billede dk_boy Nybegynder
08. marts 2002 - 14:12 Der er 21 kommentarer

Design

Hejsa!

Der skulle aldrig være en ekspert som har et design tilovers eller gerne vil lave et for 200 point-flere point kan aftales!

Hvis i har/vil lave et så skal logoet laves om til:

Team-Nasty  (noget med cs i logoet)

Er der noget der vil/kan hjælpe!

Dk_boy!
Avatar billede realone Nybegynder
08. marts 2002 - 14:13 #1
"flere point kan aftales!" <- så smut over til SharksForum...!
</RealOne>
Avatar billede Jman Praktikant
08. marts 2002 - 14:15 #2
Du har opretter spørgsmål éen gang - vær lidt tålmodig inden du skriver "Ingen gider hjælpe alligevel"!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
08. marts 2002 - 14:16 #3
Luk det her spørgsmål...

http://www.eksperten.dk/spm/182436
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. marts 2002 - 14:17 #4
Flere point kan IKKE aftales. Max point pr. spm. = 200...
Avatar billede dk_boy Nybegynder
08. marts 2002 - 14:19 #5
Ja..men vi kan vel finde ud af noget!

Jeg har lukket spørgsmålet-hvis i ikke vil hjælpe så bland jer venligst udenom!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
08. marts 2002 - 14:19 #6
DU har endda snydt her på E :

http://www.eksperten.dk/spm/126278
Avatar billede dk_boy Nybegynder
08. marts 2002 - 14:19 #7
Yeps..rigtig superior-sorry for det!

Men-er lidt ivrig 8)
Avatar billede dk_boy Nybegynder
08. marts 2002 - 14:20 #8
Ehmm..jeg ahr ikke snydt 8)
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
08. marts 2002 - 14:21 #9
Lad venligst være med at hjælpe ham...
Avatar billede dk_boy Nybegynder
08. marts 2002 - 14:22 #10
Kan faktisk godt huske den episode..Jeg lavede noget til ham! (´fik hamn lavet noget!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 14:22 #11
drop det Casper, du har snart så mange brugere, og vil have så mange sider lavet, men hvad bliver det til???
Avatar billede hasmi Nybegynder
08. marts 2002 - 14:23 #12
hvem er Casper??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 14:25 #13
dk_boy
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
08. marts 2002 - 14:27 #14
Du er sgu da for dum... Hvorfor skal du ha hjælp til at lave en CS side, hvis du i løbet af en eftermiddag laver en hel side til en du ikke kender ?

Hjælp mig!    150 point fra klog_dreng
Hejsa!!

Jeg er ved at lave en hjemmeside eller jeg prøver hvertfald...Er ikke så god til det :)
Men...Jeg søger en der vil hjælpe mig med at lave en side...en flot en!!!..Jeg har ikke icq så det må klares over email!!!
Jeg håber i vil hjælpe og hvis det er en flot side i laver så kan det maybe blive til mere en point i får!! :)

Kommentar fra dk_boy
27/10-2001 17:54:25    Davs Kloge dreng!!

Jeg vil gerne hjælpe dig!!...Hvor mange mønter snakker vi om?? :)
Hvad skal siden handle om kloge dreng???

Kommentar fra klog_dreng
27/10-2001 17:57:20    hej dk boy!!

Siden skal handle om cs (Counter-Strike)..Og det skal være en flot side...Ikke subnet genre!!

Du må osse gerne lave et logo!!.Jo mere du laver jo mere får du selvfølgelig osse btalt i mønter bagefter!!...Skriv til casperb86@sol.dk

Kommentar fra dk_boy
27/10-2001 17:58:23    Oki!!

Det gør jeg så!!

Jeg prøver at lave noget med cs så kan du sige om det skal laves om!!!

Hilsen DK_BOY

Accepteret svar fra dk_boy
Point : 150
27/10-2001 20:01:09    hejsa!!

Så er det jo lavet!!

Giv mig lige point NU!

Kommentar fra klog_dreng
27/10-2001 20:04:09    hej!!

Tak for hjælpen DK_BOY

DU ER HÅRD TIL HTML!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
08. marts 2002 - 14:38 #15
Html_freak = Casperb = klog_dreng = dk_boy
Avatar billede Kengun Praktikant
08. marts 2002 - 14:39 #16
dk_boy> Er du lam i hodet??? - Jeg har da hjulpet deg her: http://www.eksperten.dk/spm/182436 - GROW UP!!!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 14:39 #17
syns at dk_boy blev stille, mon det er fordi at kontoen er deaktiveret???
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=dk_boy
Avatar billede Peter Praktikant
08. marts 2002 - 14:42 #18
dk_boy > det er meget mærkeligt du vil have noget med Casper B i http://www.eksperten.dk/spm/124248 og ham klog_dreng har en email der hedder casperb... og er oprettet 27. oktober ligesom ekspert_boy. Du er ikke særlig opfindsom. Jeg tror du er en snyder med lidt for mange brugere.
Avatar billede Kengun Praktikant
08. marts 2002 - 14:42 #19
hehe, nå ser jeg også at kontoen til dk_boy er deaktiveret :-) *G*
Avatar billede Peter Praktikant
08. marts 2002 - 14:44 #20
jeg opdaterede ikke i et stykke tid mens jeg lavede research, men jeg kan se jeg ikke er den eneste der har fundet lidt skidt på dk_boy = ekspert_boy = alt muligt andet.
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 15:55 #21
I skal lære at checke om kontoen er aktiv, inden i begynder at arbejde på noget.