Avatar billede bizman Nybegynder
08. marts 2002 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kilde til coders

Ja jeg kan godt lidt engelsk - så jeg vil godt spørge om der er nogle andre kilder til dette coders database? - Jeg ved godt der findes ingen danske sider om dette - men hvis du kender et sted - så angiv adressen please!

mvh. bizman!
Avatar billede zeroxer Nybegynder
08. marts 2002 - 13:31 #1
Ha - prøv du bare coders.net!
Avatar billede zeroxer Nybegynder
08. marts 2002 - 13:31 #2
ups.. jeg mener coderz.net ;P
Avatar billede bizman Nybegynder
08. marts 2002 - 13:32 #3
okay - tak for det igen igen ;P
Avatar billede zeroxer Nybegynder
08. marts 2002 - 13:34 #4
- jeg var ikke færdig! - jeg var jo ved at svare ;) - søge.. men hvis du er tilfræds ;) - Nu kender jeg jo dine kilder ;) & Tider.. Min database er jo aligvel større end din [ omkring 80 GB mere data! ] he he ;)

mvh. zerox
Avatar billede zeroxer Nybegynder
08. marts 2002 - 13:35 #5
jeg har nu slettet omkring 5 indlæg på gæstebogen! Du ved [ http://www.zip.dk/gaeste/bog.php3?id=2058 ]