Avatar billede makie Nybegynder
07. marts 2002 - 23:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

JAVA I MOBILTLF

De programmer der skrives til mobil tlf. hvilken Java form er de skrevet i ?
Jeg tænker på J2EE, JDK, eller ?
Avatar billede disky Nybegynder
08. marts 2002 - 00:19 #1
Du skal bruge en JDK, men brug den der hedde J2ME, hent Forte og Java Mobile Toolkit, så er du rigtigt godt kørende.

J2ee kan du ikke bruge det er til servere
Avatar billede makie Nybegynder
08. marts 2002 - 12:28 #2
Tak for det..
Avatar billede disky Nybegynder
08. marts 2002 - 13:18 #3
Tro mig man kan lave ret fede ting til mobil telefoner, pda'er osv :)
Roder selv med det stor stil.
Avatar billede makie Nybegynder
08. marts 2002 - 14:19 #4
Er der programmer til upload af class..eller hvordan foregår det.?
Har lige downloadet forte, det ser ret godt ud, men virker lidt "tungt".