Avatar billede mis84 Nybegynder
07. marts 2002 - 23:01 Der er 7 kommentarer

Min "Denne computer" ikon er pist væk???

Jaa...er der nogen der kan give en god forklaring på dette og eventuelt komme med et realistisk bud på, hvordan jeg mit yndlings ikon igen???
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 23:03 #1
brug explorer ;)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 23:03 #2
Klik på start menuen, højre klik på denne computer sæt hak ved vis på skrivebordet
Avatar billede ducks Nybegynder
07. marts 2002 - 23:11 #3
Højreklik på skrivebordet->skrivebord->tilpas skrivebord-> og under generelt vælger du hvilke ikoner der skal være på skrivebordet :)
Avatar billede macho Praktikant
07. marts 2002 - 23:18 #4
Er linken også væk fra din startmenu, så gør sådan:
Højreklik på "Start" - vælg "Egenskaber" - fanebladet "Menuen start": Marker "Menuen start" og klik på "Tilpas". Her vælger du fanebladet "Avanceret". I vinduet "Elementer i menuen start" kan du markere dine ønsker ud for "Denne computer".
Avatar billede macho Praktikant
08. marts 2002 - 22:07 #5
Hva' så mis84? any luck??
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2002 - 12:57 #6
Du går ind i indstillinger for startmenuen hvor du vælger klassisk udseende (eller lign.) istedet for det nye look. håber du kan bruge det det er lidt tid siden jeg havde det indstalleret
Avatar billede just4udk Nybegynder
13. marts 2002 - 15:48 #7
Du kan også bare højre klike på denne computer ikonet i start menuen og trykke send til -> skrivebord(genvej) eller trække ikonet ud på skrivebordet... :)