Avatar billede trupfg Nybegynder
07. marts 2002 - 18:57 Der er 9 kommentarer

Billige musik-cd'er?

Er der nogen der kender nogle sites hvor man kan købe billige musik-cd'er??
Det skal vel helst være danske, da man vel risikerer at der kommer told oveni hvis man køber fra udlandet!
15 point til hver godt svar!
Avatar billede jow Nybegynder
07. marts 2002 - 18:59 #1
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
07. marts 2002 - 19:03 #2
Avatar billede webben Nybegynder
07. marts 2002 - 19:04 #3
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. marts 2002 - 19:07 #4
www.halfahead.dk

ca 80 Kr. for et album. Men er så desværre i Mp3
Avatar billede 7th Praktikant
07. marts 2002 - 21:13 #5
http://www.cdskiven.dk - god service.
Avatar billede 7th Praktikant
07. marts 2002 - 21:19 #6
Forresten vil jeg personlig holde mig langt fra CDOn.com. De tre gange jeg har bestilt fra dem er der gået utrolig lang tid med leveringen, og her taler vi om et måned. De giver intet feedback i tilfælde af dette, men nøjes blot med at henvise til deres standard sætning når man rykker I dem for sine bestillinger. Sidste gang jeg bestilte fra dem, gik der tre uger + at kun to af mine bestillinger nåede frem. Min sidste bestilling var efter sigende udsolgt, men de ville sende bestillingen lige så snart de havde fået den hjem igen, og tja ... har rykker I dem en gang, men nu er der gået næsten 10 måneder så... Bare min personlige indgangsvinkel ;)
Avatar billede runeevers Nybegynder
08. marts 2002 - 08:24 #7
Har til gengæld kun positive erfaringer med CDON.com.

Jeg køber næsten alle mine cd´er hos dem (ca. 2 stk pr. mnd.) og har aldrig haft sådanne problemer.

De er altid hurtige med leveringen og betalingen er gået smertefrit hver gang.

/r
Avatar billede 7th Praktikant
27. april 2002 - 05:56 #8
Lukketid...
Avatar billede 7th Praktikant
20. juni 2002 - 06:38 #9
Hva' skal vi snart have lukket eller hva' ?