Avatar billede kixx Nybegynder
07. marts 2002 - 18:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp md en casio E-15

hejza alle sammen,
jeg har fået en casio E-15. men jeg har ikke fået nohle driver med til den. hvor kan jeg finde dem hende??
og så kan jeg ikke få lavet adgang til min pc med den, hvorfor ikke??  jeg er i det hele taget på meget bar bund, da jeg ikke har leget med sådan en før, plz hjælp mig.
Avatar billede cigarer Nybegynder
15. september 2002 - 00:42 #1
Hej

Hvilke drivere er det du leder efter ???

Du skal oprette et "partnership" mellem din computer og din PDA vha. active sync (http://www.microsoft.com/mobile/pocketpc/downloads/activesync35.asp)

Hvis du bruger en USB cradle (den ting din PDA sidder i) skal du have installeret Active Sync før du sætter din cradle til din computer
Avatar billede lrd Nybegynder
11. marts 2003 - 17:25 #2
luk forfan..... da dine spørgsmål paphat.... Er du her for at støtte siden eller bare for at få råd
Avatar billede lrd Nybegynder
11. marts 2003 - 17:41 #3
du er anmeldt!!!!
Avatar billede ffn Nybegynder
22. marts 2003 - 00:27 #4
der er i øvrigt kommet en active sync vers 3.6