Avatar billede cryo Nybegynder
01. juni 2000 - 01:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sony CPD-200 GST (maybe probs?)

For et år siden købte jeg mit vidunder, en dejlig Sony skærm. Nu er der problemer. Den har det med at der kommer nogle små firkanter op næsten hver gang jeg skifter opløsning. Den kan også godt finde på at lave et ret kreftigt blink lige midt i opløsningsskiftet. Det hele startede efter jeg købte en P3 proc og nyt mobo. Den kan ikke længere kende skærmen inde i windows efter jeg fik nyt mobo.
Avatar billede burningice Nybegynder
01. juni 2000 - 02:55 #1
Hvad er det for et mobo... og hvilket grafikkort kører du med??
Avatar billede einstein Nybegynder
01. juni 2000 - 08:50 #2
Jeg havde faktisk samme problem på min CPD200-GST 17" da jeg satte Geforce i min puter. Men de nyeste DirectX, Geforce og Skærm drivere ordnede det problem.
Avatar billede cryo Nybegynder
02. juni 2000 - 01:08 #3
Jeg har et Abit BH6, i maskinrumet sidder der en Intel Pentium III 450MHz. Jeg har prøvet det med både Creative 3D Blaster Riva TNT 16MB. Lige nu kører jeg med et Matrox Millennium G400 Dual-head. Jeg har installeret DirectX 7.0a, de nyeste drivere til matrox kortet. Men, men, men, snart ser min maskine GeForce 2! Tak Einstein, jeg smutter ind forbi Sony med det samme for at finde nogle nye drivere til min skærm.
Avatar billede cryo Nybegynder
22. juni 2000 - 10:40 #4
driverne kan jeg ikke finde på sonys site...
Avatar billede einstein Nybegynder
22. juni 2000 - 16:56 #5
Prøv at formatere lortet og så start forfra det virker somregel.
Avatar billede cryo Nybegynder
28. juni 2000 - 23:16 #6
Det nytter ikke noget... Men det HAR noget at gøre med driverne. For nå jeg ikke har installeret Matrix og Sony drivere er der ingenting...