Avatar billede prohi-fi Nybegynder
07. marts 2002 - 16:10 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Dur jubii chat`?

Vil bare gerne vide om jubii chat virker... Hver gang jeg vil gå ind på siden skriver den at serveren ikke dur (Eller noget i den retning)? HJÆLP!
www.chat.jubii.dk
Avatar billede cayenne Nybegynder
07. marts 2002 - 16:19 #1
Den er helt klart nede.
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 16:20 #2
Den timer out på min PC, måske har de et problem lige nu....
Avatar billede prohi-fi Nybegynder
07. marts 2002 - 16:22 #3
Oki jeg troede at min com var fucket up??!! Danke! Hvornår tror i den er oppe igen?
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 16:28 #4
Det ved man jo aldrig, men Jubii er en større site, så jeg tror de har ansatte, der sidder der kun for at overvåge, det hele kører. Prøv lidt senere.