Avatar billede jamal_s Nybegynder
07. marts 2002 - 15:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

geforce tvout

hej..

hvordan bruger jeg min tvout, jeg har tilsluttet det til min fjernesyn (kablen eller nu stikket) men jeg får ik vist nogeet på skærmen ??
Avatar billede thomashove Nybegynder
07. marts 2002 - 15:53 #1
har du installeret de nyeste drivere til dit grafikkort.... ("Detonator" fra Nvidia)
Avatar billede missinglink Nybegynder
07. marts 2002 - 15:54 #2
1. dit tv skal stå på tv-out (AV)

2. under egenskaber for skærm vælges avanceret

3., bagerste faneblad til højre (kan ikke lige huske hvad den hedder) her finder du de forskellige muligheder.

på en GF 2 MX 400 kan du fx vælge klonskærm, og vil få det samme billede på begge skærme
Avatar billede jamal_s Nybegynder
28. marts 2002 - 09:26 #3
.