Avatar billede andersravn Nybegynder
31. maj 2000 - 21:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mand med forstand på database linket med web søges

Findes subj.

Så skriv!

/Ravn
Avatar billede netsrac Praktikant
31. maj 2000 - 21:04 #1
Jeg har da en del viden indenfor brugen af dataser sammen med ASP, hvad drejer det sig om ?? :)
Avatar billede drean Nybegynder
31. maj 2000 - 21:09 #2
Hvad er det for noget som skal laves ?
Avatar billede sa Nybegynder
01. juni 2000 - 01:40 #3
Kommercielt? - I så fald findes det blandt andet her.
Avatar billede jgc Nybegynder
02. juni 2000 - 00:03 #4
Skal det nu være en mand? ;-)

Hvis du søger arbejdskraft har du valgt den forkerte kategori. Eksperten.dk har 3 kategorier om job - denne kategori er, som næsten alle på eksperten.dk, beregnet til løsning af konkrete problemer.

At det så sikkert er mere effektivt at "annoncere" her end i jobkategorien er en anden sag.
Avatar billede sa Nybegynder
02. juni 2000 - 00:07 #5
Det kunne jo også være at det blot var en mand (eller kvinde), der ville hjælpe gratis med nogle problemer - man ved jo aldrig ;-)
Avatar billede jgc Nybegynder
02. juni 2000 - 01:26 #6
Hvis andersravn vil have gratis hjælp, kan han da bare stille spørgsmål som alle andre. Han har jo i øvrigt ikke givet nogen adresse at skrive til. Måske vil han bare lave en undersøgelse af hvad folk skriver om sig selv på nettet? ;-).

Selv hvis det er en jobannonce (og selv om den så havde været sendt til en jobkategori) er det IMO lidt komisk at skrive:
"Klog mand søges -  skriv straks"
...uden at gøre opmærksom på opgavens art (databaser på web er *mange* ting), størrelse, evt. aflønning, forventet varighed eller andre ting der kunne forventes at interessere potentielle "hjælpere" (hvis det ikke er et job, kan man vel ikke snakke om ansøgere...).

Nå - spøg til side, jeg har et databasebaseret spørgeskema som skal i luften i morgen (fredag) kl. 8 - arbejdet kalder.
/jgc
Avatar billede andersravn Nybegynder
12. juni 2000 - 20:48 #7
jeg lukker spm...
Avatar billede sa Nybegynder
12. juni 2000 - 21:16 #8
Så kunne det da være meget spændende at høre lidt nærmere om, hvad det egentlig var, du søgte, efter som de fleste af os ikke syntes, det fremgik så tydeligt.
Avatar billede andersravn Nybegynder
12. juni 2000 - 21:18 #9
Hmm, ja men smid en mailadr. så skal jeg forklare - det er en længere historie...
Avatar billede sa Nybegynder
12. juni 2000 - 21:22 #10
Du er velkommen til at skrive på s-a@iname.com , men det var også fordi jeg tænkte at andre måske undrede sig lidt ;-)
Avatar billede andersravn Nybegynder
12. juni 2000 - 21:33 #11
*GG* Jeg håbede ikke at nogen skrev - for det er en fandens smøre at skrive ned :)