Avatar billede kkk Nybegynder
31. maj 2000 - 20:08 Der er 1 løsning

Scsi og IDE fejl

Problemet er når jeg skal brænde f.eks. musik ud på cd'er så lige efter at den har lavet en simulering siger den Scsi ide fejl!

Hvad kan der være galt?

Jeg bruger nero brændingsprogram
Avatar billede burningice Nybegynder
31. maj 2000 - 20:31 #1
Prøv at lad vær' med at vælge on the fly men lav et image først. Det er vist noget med at de ældre cdrom'er ikke kan overføre lyden digitalt... eller noget i den retning. Jeg har sikkert ikke forstået det rigtigt :)