Avatar billede aspwannabie Nybegynder
07. marts 2002 - 11:35 Der er 9 kommentarer

Access Vs MySQL?

Er der nogen som kan dirigere mig direkte hen til nogle test/benchmarks af disse to databaser?

Hviklket er bedst? Hurtigst? Forskel? etc etc etc... flere point kan blive uddelt....hehe

Dette spørgsmål bliver lukket den 10 marts :).

Rgs AW
Avatar billede terry Ekspert
07. marts 2002 - 11:38 #1
MySQL will be faster, and for the WEB is more than likley better that Access. Access is limited to a theoretical max 255 users although 20-30 is more realistic. If you rjust reading data from the web then Access is VERY good but if your updating it is limited
Avatar billede terry Ekspert
07. marts 2002 - 11:40 #2
I VERY much doubt that you will find a benchmark between Acces/MySQL. You will more than likley find one between MS SQL and MySQL.
Avatar billede henrik13 Nybegynder
07. marts 2002 - 14:08 #3
Hej de skal laves i access, der er der nok mest hjælp at finde. Over internetted er det også lettest at koble på. Men tabel designet er det samme, så dine indtastede data er ikke spildt indtastning.
VH Henrik
Avatar billede terry Ekspert
07. marts 2002 - 21:01 #5
MySQL is free Access is NOT. Access can be used for developing applications, MySQL can NOT. Access can FAR more than MySQL although it may be slower in some areas.
Access databases can be MAX 2 GB but you can LINK to other databases to get over this problem.
Avatar billede terry Ekspert
11. marts 2002 - 20:41 #6
aspwan... times up!
Avatar billede terry Ekspert
14. marts 2002 - 21:25 #7
asp..>if you wannabie then please respond to this question
Avatar billede terry Ekspert
15. marts 2002 - 20:35 #8
!
Avatar billede terry Ekspert
20. marts 2002 - 19:21 #9
Hey! do you still want to continue in eksperetn or do you want to be removed? You have until the weekend or your time is up!