Avatar billede klevin Nybegynder
07. marts 2002 - 09:20 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

dvd drev virker men ikke dvd skiver

jeg har en toshiba dvd-rom sd-m1202 hvilke godt kan afspille cd-rommer både spil og musik meeen sætter jeg en dvd i sker der bare ingen ting  går jeg ind under drev oplysninger for at se om der er sat en cd i  er der intet.  Hvaa har jeg gjort galt.

Avatar billede elkrog Nybegynder
07. marts 2002 - 09:22 #1
Har du installeret et program til at afspille dvd'er?
Avatar billede elkrog Nybegynder
07. marts 2002 - 09:22 #2
F.eks. WinDVD
Avatar billede rajczik Nybegynder
07. marts 2002 - 09:29 #3
Avatar billede elkrog Nybegynder
07. marts 2002 - 09:30 #4
rajczik/duzer.dk >>
hvad har det med dette spørgsmål at gøre?
Avatar billede elkrog Nybegynder
07. marts 2002 - 09:58 #5
klevin>>
Hvad var der i vejen med mit svar?
Avatar billede klevin Nybegynder
07. marts 2002 - 14:37 #6
sorry der er da ikke noget galdt med dit svar men nej jeg har ikke WinDVD    powerdvd hvilke ikke er sagen men ellers  og hvor kan jeg finde WinDVD
Avatar billede elkrog Nybegynder
07. marts 2002 - 18:17 #7
PowerDVD kan også bruges.
Ellers gå ind på www.download.com og søg på DVD,
så er der en masse forskellige DVD players.
Avatar billede klevin Nybegynder
07. marts 2002 - 20:50 #8
Prøver lige at hente en der fra  se om det hjælper  så vender jeg tilbage med ris eller ros :^)
Avatar billede elkrog Nybegynder
07. marts 2002 - 20:55 #9
Det er iorden.
Avatar billede klevin Nybegynder
07. marts 2002 - 22:48 #10
Nu har jeg prøvet både WinDVD og PowerDVD men lige lidt hælper det  er det muligt at jeg har en forkert opsætning for mit dvd drev ????
Avatar billede elkrog Nybegynder
07. marts 2002 - 22:55 #11
Det tror jeg ikke.
For hvis du kan afspille almindelige cd'er på drevet, så må det jo fungere korrekt.

Du er sikker på at det er et DVD-drev?
Er der et DVD-mærke på drevet?
Avatar billede klevin Nybegynder
08. marts 2002 - 00:07 #12
ja det er der fine DVD ROM
Avatar billede elkrog Nybegynder
08. marts 2002 - 00:14 #13
OK, men hvis det stadig ikke virker efter du har installeret en DVD-afspiller, så kan jeg desværre ikke lige hjælpe dig :-(

Du må gerne få dine points igen hvis du så ikke er tilfreds med mine svar.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. marts 2002 - 00:17 #14
prøv lige med en anden dvd-skive ;0)
Avatar billede klevin Nybegynder
08. marts 2002 - 08:01 #15
nææ behold du bare dine points få jeg har da fået lidt hjælp
Og det med at prøve en anden dvd skive  tjaa har kun to og har prøvet begge  så der er hvis ikke rigtigt noget at gøre.

takker for hjælpen