Avatar billede clausk Nybegynder
07. marts 2002 - 06:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stifinder mangler mappepanelet

Min stifinder kan ikke vise mappepanelet. Når jeg beder den om det (Vis/Panel/Mapper), vises der kun et gråt panel uden indhold. De øvrige paneler (søg, foretrukne osv.) fungerer fint.
Jeg har prøvet at installere MSIE version 5.5 oveni version 5.0 - den indeholder vist også stifinderen - men problemet er nøjagtigt det samme. Jeg mener det må være en fejl i denne Windows-installation, men jeg er ikke meget for at ominstallere styresystemet. Hvad gør man så?
Avatar billede hub Nybegynder
07. marts 2002 - 09:13 #1
Det kunne tyde på, at du har en beskadiget fil et eller andet sted. Prøv at sætte din installations-CD i drevet, gå i start-kør og skriv sfc  (System Files Check) Windows vil da sammenligne nuværende systemfiler med de originale, og du kan udskifte ændrede eller beskadigede filer.
Avatar billede clausk Nybegynder
29. marts 2002 - 23:55 #2
Godt bud, men det hjalp desværre ikke. Andre forslag?
Avatar billede clausk Nybegynder
18. august 2010 - 12:03 #3
Ingen løsning