Avatar billede tiny_thim Nybegynder
07. marts 2002 - 00:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åben kabinet på en Medion/Cybercom PC?

Jeg har lige købt en computer som hedder Cybercom, men Cybercom og Medion er det samme.
Mit spørgsmål er meget enkelt, hvordan får jeg åbnet kabinettet så jeg kan få installeret et netkort???
Jeg har fjernet de skruer der skal fjernes bagi computeren, men jeg kan ikke få kabinettet åbnet, det vil bare ikke åbnes....hjælp mig....!
Jeg vil meget gerne have en udførlig vejledning, tak.
Avatar billede grinderslev Praktikant
07. marts 2002 - 00:19 #1
Skal det mon skubbes frem??
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
07. marts 2002 - 00:21 #2
Det kan ikke rigtig skubbes så meget da der er skridsikrede gummi-"dutter" under bunden....
Avatar billede hono Nybegynder
07. marts 2002 - 00:26 #3
hmm, havde et lignende problem engang. Jeg skulle (fandt jeg ud af) som grinderslev nævner skubbe det af, og ikke "hive opad". Der kan sikkert nærmest "køres af" og på plads igen.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
07. marts 2002 - 00:30 #4
Hvad er detjeg skal "skubbe" af og hvor skal jeg skubbe??
Jeg har en gammel compaq hvor der er et håndtag bagpå kabinettet hvor man kan trække kabinettet ud, men det er ikke noget håndtag på denne computer....?
Hjælp
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 08:34 #5
Hvad med under fronten? Sidder der ikke en lille knap eller andet du kan trykke ind samtidig med at du skubber/trækker i coveret??
Avatar billede grinderslev Praktikant
07. marts 2002 - 12:03 #6
Der sidder vel ikke skruer der låser, i fødderne???
Avatar billede # Nybegynder
08. marts 2002 - 21:20 #7
jeg har en god vinkelsliber :-)