Avatar billede volstrup Nybegynder
15. juni 1999 - 00:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gemme regler for post i Outlook Express...

Hej,
er det muligt at gemme regler for hvordan indkommen post skal behandles, dvs. jeg kan være fri for at lave disse regler påny hvergang jeg geninstallerer Outlook Express.
Avatar billede mark Nybegynder
15. juni 1999 - 12:36 #1
De instillinger du tænker på, bliver gemt i user.dat. Så det er da muligt at gemme dem.
Den sikkereste måde vil være at tage backup af user.dat(kopiere den) lige efter en geninstallation, hvor du har lavet de typiske instillinger.
Når du så næste gang har installeret Windows, er det første du gør, at erstatte user.dat med den gamle.
NB: Det skal være samme windows-version du bruger hvergang...
Avatar billede gremlin Nybegynder
15. juni 1999 - 20:30 #2
det lyder rigtigt...han fortjener 30 point...hygge :)