Avatar billede jes.kristensen Nybegynder
06. marts 2002 - 20:16 Der er 2 kommentarer

Office XP Pro DK kompabilitet med Office 2000 Premium

I forbindelse med skift fra Office 2000 til XP oplever jeg, at dokumenter oprettet i Office 2000 ikke fungerer korrekt i Office XP. Specifikt drejer det sig om fletning mellem Word og Excel. Talværdier bliver helt galt formatteret i flettebrevet. F.eks. kan tellet i Excel arket være med én decimal. I Word præsenteres det med adskillige decimaler, som gør brevet ubrugeligt. Jeg har prøvet at installere sp1 for Office XP men dette hjalp ikke. Dolkumenterne fungerer bare perfekt ved tilbagevenden til Office 2000. Nogle gode råd og erfaringer??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 20:27 #1
typisk MS at ændre fil format med hver version. Men det burde være bagudkompatibelt så du kan tvinge den til at åbne det som et 2000 dokument
Avatar billede sejlermikkel Nybegynder
10. juni 2003 - 12:00 #2
Har du opdateret BÅDE regneark og tekstdokument? Altså åbnet regnearket fra Excel XP og gemt i nyt format og derefter tilsvarende for Word dokumentet?