Avatar billede trineax Nybegynder
06. marts 2002 - 19:54 Der er 5 kommentarer

DI-804 port opsætning

jeg har en d-link DI-804 Broadband Gateway w/ Built In 4-port Switch men jeg ved ikke hvordan man opner for de værse porte så jeg kan komme på netted med bla. mirc

er dernogen derkan hjælpe mig med det...det håber jeg :D
Avatar billede grinderslev Praktikant
06. marts 2002 - 23:06 #1
Du skal have fat i manualen og kikke under filtre. Hvis ikke du har en manual kan du hente en fra D-links hjemmeside.
Avatar billede trineax Nybegynder
07. marts 2002 - 02:15 #2
ok jeg viste ik man skulle kigge under filtre men er der ikke andre stedere at hente den for dlinks side er da helt tysk(sig til hvis den ikke er) og det kan jeg ik
Avatar billede madz Nybegynder
07. marts 2002 - 09:27 #3
Avatar billede trineax Nybegynder
07. marts 2002 - 11:36 #4
nej det har  jeg ik. jeg kender ikke en skid til routers og jeg skal kun bruge en for eller kan jeg ikke komme på netted...det vil sige at min stedfar havde en liggende men der er ikke en skid med til den så jeg kunnne ikke så godt læse manualen og bare prøve mig frem(og jeg har haft problemer med at finde noget om port instilling for jeg viste ikke hva jeg skulle kigge efter)
Avatar billede grinderslev Praktikant
29. september 2003 - 17:10 #5
Skal du aldrig have lukket spørgsmålet????