Avatar billede vivi Nybegynder
06. marts 2002 - 19:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

udskriv transparent

Transparenter.

Er der nogen, der har en god løsning på udskrivning af transparenter?

Jeg har en HP 660C og en Lexmark Z12, begge Inkjekt og skriver pænt på normalt papir.
Nu har jeg købt "IKON  Office Solutions transparenter", som af boghandleren blev anbefalet
som værende godt til injekt printere. - Men det virker ikke. Den sorte farve "krøller",
medens de andre farver er acceptable.
Avatar billede 1003 Nybegynder
06. marts 2002 - 19:35 #1
Har du indstillet din printer til at skrive økonomisk (econofast), så den sparer på den sorte, det kan være det der er galt.
Avatar billede foodear Praktikant
06. marts 2002 - 19:46 #2
Og vendt transperenterne rigtigt??
Avatar billede jes.kristensen Nybegynder
06. marts 2002 - 20:46 #3
IKON er mest kendt for deres kopimaskiner, og disse anvender samme typer transperent som læserprintere, dvs. at de skal kunne tåle varme. Inkjet typerne skal være specielt coated, så de "holder på blækket" indtil det tørrer. Så mon ikke du har fået den forkerte vejledning/type. Prøv i en computerforretning.
Avatar billede vivi Nybegynder
08. marts 2002 - 17:56 #4
Tak til alle 3 for jeres interesse
Avatar billede vivi Nybegynder
08. marts 2002 - 18:08 #5
Jeg prøver at bytte transparenterne.
Avatar billede foodear Praktikant
09. marts 2002 - 08:06 #6
Takker!!