Avatar billede karstenh Nybegynder
06. marts 2002 - 17:10 Der er 1 kommentar

Mit client access point er et problembarn.

Hej.

for en rum tid siden blev det noedvendigt at nedtage vores MS systems management site, da det viste sig at de (betalte) konsulenter der havde opsat det, ikke var fuldstaendigt klar over hvad de havde med at goere, og derfor havde efterladt os en ordentligt puhbae.

Men for at goere len lang historie kort, saa har jeg nu, efter genopsaetningen foelgende problem:

Vores siteserver og SQL koerer paa BDC'en og ligensing/SQL paa en separat server. PDC'en benyttes p.t. kun til SMS Logon Point.

Hvis jeg forsoeger at give PDC'en mere ansvar, e.g. forsoeger at saette den op som Client Access Point modtager jeg foelgende fejlbesked fra SMS_SITE_COMPONENT_MANAGER:

SMS Site Component Manager detected that site system "\\PDC" is currently in use by SMS site [gammelt site].

Possible cause: You accidentally configured SMS to use this site system as part of this site and as part of site [gammelt site].
Solution: Remove this site system from the list of site systems for this site or for site [gammelt site]. The list appears in the Site Systems node of the SMS Administrator console.

Saa nu sidder jeg fast. Det gamle site findes ikke mere, saa jeg kan ikke blot rykke min PDC ud af det. Det nye site vil ikke lege med, da det mener det gamle site ejer min PDC, og jeg kan ikke finde de(t) sted(er) hvor den ser at PDC'en var et site system i det gamle site.

Points gaar til den eller de personer der hjaelper mig med at faa min PDC accepteret som site system i mit nye site.
Avatar billede karstenh Nybegynder
06. marts 2002 - 17:12 #1
Beklager diverse slaafejl etc.
Jeg er sur, det virker ikke, og jeg sidder ved et amerikansk tastatur.