Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 16:45 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

TECHNO

er der en der kan hjælpe mig med en hjemmeside til en techno hitliste??? den skal helst være so prof som muligt... og ja selvom jeg trodser reglen vil jeg give 400 point til den der gider lave et flot design til mig...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. marts 2002 - 16:46 #1
Jeg gentager lige mig selv...

MAX 200 point for et spørgsmål. Ellers må du benytte Sharksforum.com

Overholdes denne regel ikke, vil både du og eventuel svarer blive anmeldt for misbrug af Eksperten...
Avatar billede dmcn Praktikant
06. marts 2002 - 16:47 #2
1: Spørgsmål må ikke oprettes to gange. (http://exp.dk/spm/181663)
2: 200 point er max - vil du give mere kan du flytte over på www.sharksforum.com.
3: Så længe du overtræder reglerne vil du få diskussioner.
Avatar billede eazye Nybegynder
06. marts 2002 - 16:47 #3
der står også 200 points.!
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 16:48 #4
ja ja undskyld... jeg mente det ikke jeg ville bare blive glad hvis en ville hjælpe mig...
Avatar billede nonick Nybegynder
06. marts 2002 - 16:48 #5
Du kan sige "jeg skal have halvdelen af et design for 200 point"

OPret et andet spm. og sige "Jeg skal have den næste halvdel til 200 Point"

Det er en rådden regel, den med de 200 point. Man kan jo bare gøre som jeg lige sagde!

Desuden står den ikke skrevet nogen steder!!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
06. marts 2002 - 16:48 #6
nanoq : So... we meet again! :P
Avatar billede eazye Nybegynder
06. marts 2002 - 16:48 #7
sorry min fejl, jeg tåge lidt groft lige nu!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. marts 2002 - 16:48 #8
eazye, han planlægger at lægge de ekstra 200 point i separat spørgsmål. Man kan jo ikke tildele mere end 200 i hvert.
Avatar billede dmcn Praktikant
06. marts 2002 - 16:49 #9
nonick : *suk* - that's my only comment!
Avatar billede eazye Nybegynder
06. marts 2002 - 16:50 #10
lol jeg mente, jeg TÅGER lidt for groft.!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. marts 2002 - 16:50 #11
nonick, du fatter for lidt...

regler er IKKE til for at blive omgået... skal vi gætte på Admin ikke er helt naiv? - Dette vil heller ikke blive accepteret...

n0rmality, jeps... :)
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 16:50 #12
ok.. kan i ikke stoppe med at diskutere??? jeg har ikke fået et svar til mit spørgsmål endnu....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:51 #13
djthomsen>> Du må sgu da være dum at oprette det samme spørgsmål som du lige lukkede fordi folk ikke vil finde sig i snyd.
Avatar billede cpufan Juniormester
06. marts 2002 - 16:52 #14
vauw 200 eller 400 point fedt........ not
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 16:52 #15
STOP NU!!!!!!!!!
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 16:52 #16
JEG lukker lortet...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. marts 2002 - 16:53 #17
sikke du råber :)
Avatar billede dmcn Praktikant
06. marts 2002 - 16:54 #18
... og skal vi så ikke lade være med at oprette det igen? :)
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 16:55 #19
LUK NU BARE RØVEN det er jo jer der er så barnlige at i lige skulle ødelægge det igen...
Avatar billede ducks Nybegynder
06. marts 2002 - 16:56 #20
Tag hellere at spørge om en ting eller noget du skal bruge på sitet
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. marts 2002 - 16:56 #21
Det er da dig der ikke vil holde dig til Ekspertens regler...

Overtræder du reglerne, kommenterer vi... så nemt er det...
Avatar billede dmcn Praktikant
06. marts 2002 - 16:57 #22
"LUK NU BARE RØVEN det er jo jer der er så barnlige at i lige skulle ødelægge det igen..."

1: I det mindste beder vi ikke folk om at "lukke røven" - hvem er den barnlige her?
2: Den eneste der ødelægger det er dig selv... indse det dog.
Avatar billede beldring Nybegynder
06. marts 2002 - 16:58 #23
Hol da helt kæft hvor er i hellige!
-HAn skal have det afvide én gang, ellers melder i ham bare til admin!
Desuden kan i jo i princippet være ligeglade...
Det kan godt være, at han brød en regel, men det er også en regel, at et spørgsmål ikke skal bruges til at kommunikere  til andre brugere -MEN kun til ham der stiller spørgsmålet! Der er måske iorden at komme med en enkelt kommentar, men det her er sgu for langt ude!
AT folk gider hænge sig i den slags bagateller, det fatter jeg ikke!
*suk* - that's my only comment!
Avatar billede da_nigga Nybegynder
06. marts 2002 - 16:59 #24
Shiiit for en børnehave... Har i ikke bedre ting at tage jer til... ???
Føler i jer snydt ?

*tsk tsk tsk*

/Brian
Avatar billede nonick Nybegynder
06. marts 2002 - 17:00 #25
JAJA... Bare kom og svin mig til !! Det er da også 100 gange lettere end at skyde skylden på djthomas... eller???

Hvis I ikke gider høre på mine kommentar, så luk dog røven for helvede! Jeg gider i hvertfald ikke høre på jeres fucking lort hele tiden.
Hvis I ønsker mig ude af eksperten, så anmeld mig da for helvede.

Jeg har sq da før set folk give ekstra point, for et stykke arbejde!

Eks.: En person spøger efter et logo til sin hjemmeside for 200 point. Der bliver så lavet et perfekt stykke arbejde, som spørgeren acceptere. Han siger så bagefter "Gider du ikke lave det spejlvendt, så giver jeg 100 point ekstra".

Det er i princippet fuldstændig det samme, som jeg siger :

<QOUTE>

Du kan sige "jeg skal have halvdelen af et design for 200 point"

OPret et andet spm. og sige "Jeg skal have den næste halvdel til 200 Point"

Det er en rådden regel, den med de 200 point. Man kan jo bare gøre som jeg lige sagde!

Desuden står den ikke skrevet nogen steder!!!!

</QUOTE>

NoNick - Fuck af bonderøve!

Jeg fatter ikke engang jeg gad skrive det her. Folk er jo alligevel så stupide de knap kan læse.
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 17:00 #26
beldring du burde have fået de 200 points.....
Avatar billede da_nigga Nybegynder
06. marts 2002 - 17:00 #27
beldring > My point exactly...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 17:01 #28
da nigga>> Tror ikke folk føler sig snydt, tror bare de vil at andre holder sig til reglerne.

beldring>> Enig i din mening om en advarsel og så anmeld, det syntes jeg at vi alle bør gøre. Det giver måske noget ekstra arbjde for Admin, men det kan forhåbentligt også rydde ud i snyd.
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 17:02 #29
al respekt til nonick....
Avatar billede nonick Nybegynder
06. marts 2002 - 17:02 #30
dj.. tak!
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 17:06 #31
det er fandme anden gang man lukker et spørgsmål.... fordi de idioter lige skal spille lidt smarte.... men spørgmålet gælder stadig for jeg rejser til tyskland snart på arbejde.... jeg er dj (blev lige nævnt til dma 2002 af Paw fra infernal)..... jeg er vildt stolt...
Avatar billede da_nigga Nybegynder
06. marts 2002 - 17:08 #32
james t dk > Tja den her form for selvjustits er sQ da for latterlig.. Som beldring siger, og du selv kommentere, så advar personen der har stillet spørgsmålet og retter personen ikke selv på det så anmeld ham.. Istedet for alt det her mudderkastning...
Avatar billede beldring Nybegynder
06. marts 2002 - 17:09 #33
:) cool.... Tillykke
Avatar billede nonick Nybegynder
06. marts 2002 - 17:13 #34
Fantastisk som folk kan blive ved
Avatar billede djthomsen Nybegynder
06. marts 2002 - 17:17 #35
nonick>>>> det sagde hun også igår :)
Avatar billede dmcn Praktikant
06. marts 2002 - 17:46 #36
beldring : I første spørgsmål fik han det faktisk at vide. Han opfattede det bare ikke.

da_nigga : Som james_t_dk siger - vi ønsker bare at folk holder sig til reglerne.

nonick : Vi har givet djthomsen skylden - og så kom turen til dig, fordi du kommer med forslag, der er ligeså ulovlige som djthomsens 400-points udlovelse.
Avatar billede nonick Nybegynder
06. marts 2002 - 17:53 #37
Normal.-.-- Så fortæl mig hvorfor det er lovligt at give ekstra point for at spejlvende et logo!!!
Avatar billede nonick Nybegynder
06. marts 2002 - 17:53 #38
LOL DJ homas!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
06. marts 2002 - 18:15 #39
Vis mig et spørgsmål hvor det er sket, så skal jeg kigge på det.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
06. marts 2002 - 18:27 #40
n0rmality >> Yup yup.. Er skam også 100% inde for at regler bliver holdt.. men det er jo gået lidt over gevind her ;)

Men.. EOD fra min side... I må have en fortsat god dag allesammen ;)