Avatar billede kkk Nybegynder
31. maj 2000 - 12:20 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke køre q3!

Problemet er at når jeg forsøger at køre quake3, siger q3 systemet: 'Couldn't start openglide subsystem'!

Grafikkortet jeg kører med er et innovision 3d mighty voodoo2 12mb.
Hvad kan jeg gøre for at få quake3 til at køre?

Lige et ekstra spørgsmål:
Hvis jeg skal opdatere mine drivere til grafikkortet hvilken side kan man så gøre det på?
Avatar billede drean Nybegynder
31. maj 2000 - 12:26 #1
Du skal have nye drivere, du kan finde dem på

http://www.3dfx.com

Der er nogle hvor q3 er understøttet
Avatar billede drean Nybegynder
31. maj 2000 - 12:28 #2
Avatar billede burningice Nybegynder
31. maj 2000 - 12:30 #3
Du kan muligvis også bare nøjes med at få fat i denne minigl driverer http://www.3dfxgamers.com/docs/IO/34/ATT/miniinst.exe
Avatar billede burningice Nybegynder
31. maj 2000 - 12:32 #4
Men thek lige om du har Glide 2.45 installeret. Hvis ikke bliver du nødt til at hente en opdateret driver som drean foreslog...
Avatar billede drean Nybegynder
31. maj 2000 - 12:33 #5
ok kunne ikke finde den :)

Men har hørt at du også kan køre GLsetup fra cd'en...virker kun i windows 9x
Avatar billede drean Nybegynder
31. maj 2000 - 12:34 #6
Avatar billede burningice Nybegynder
31. maj 2000 - 12:41 #7
kunne du ikke finde den... hvis du kigger et par linjer ned på den side de henviste til... vupti, der er den sør'me :)
Avatar billede drean Nybegynder
31. maj 2000 - 12:47 #8
ok...fandt det lige...må til at have briller ;-)
Avatar billede burningice Nybegynder
31. maj 2000 - 13:13 #9
Ang. Glsetup er det et program det tjekker hvilket grafikkort og få derved downloadet og installere den korrekte, uptodate, driver... ganske enkelt, genialt. Læs evt. mere på www.glsetup.com
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2000 - 18:00 #10
som sagt er adressen http://www.3dfx.com den rigtige adresse at finde driveren på, MEN :

Hvem gider at spille Quake 3??
Unreal Tournament styrer.
Avatar billede burningice Nybegynder
31. maj 2000 - 18:10 #11
aaah, var det ikke en lige lov skrap påstand at komme ned ;) Men ok, jeg skal ikke sige jeg er helt Uenig... faktisk så kan jeg også bedre lide UT. Grafikken er selvfølgelig god i Q3, men der er nu ingenting der slår UT i gameplayet