Avatar billede mcergud Nybegynder
06. marts 2002 - 15:04 Der er 2 kommentarer

<FORM>

Jeg har en login side som heder 'Login.asp'. Hvor denne text står i:

<form method="post" action="http://www25.brinkster.com/zareba/Login/Login.asp">
    <Table border="0">
        <tr>
            <td>
                User Name:
            </td>
            <td>
                <INPUT TYPE="text" NAME="User" style="background-color:#40e0d0">
            </td>
        </tr>
        <tr>
            <td>
                Password:
            </td>
            <td>
                <INPUT TYPE="password" NAME="Password" style="background-color:#40e0d0">
            </td>
        </tr>
        <tr>
            <td align="center">
                <INPUT TYPE="submit" NAME="" Value="Login">
            </td>
            <td align="center">
                <INPUT TYPE="reset" NAME="" value="Slet Alt">
            </td>
        </tr>
    </table>
</form>

Men når man trykke på submit('Login') skriver den bare at den ikke kan finder side, Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede fireworld Nybegynder
06. marts 2002 - 15:08 #1
det må være i ASP'en
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. marts 2002 - 15:29 #2
Jeg får en fejl i linie 7 i dit asp script:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x4c4 Thread 0x4f8 DBC
0x155bc1bc Jet'.

/zareba/Login/Login.asp, line 7

det ser ud som din database ikke åbnes korrekt eller måske ikke er forbundet rigtigt.

mvh JakobA