Avatar billede kumasan Nybegynder
05. marts 2002 - 20:31 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket programmeringssprog???

Hvis man skal programmere et program der med flot layout/grafik skal kunne afspille musik som eksempelvis en af disse mange mp3 afspillere der er derude, hvilke programmeringssprog skal man så kunne mestre?? (det skal naturligvis være et program man selv designer fra bunden og ikke bare hvor man stjæler kildekoden fra et af de andre programmer og modificerer designet)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
05. marts 2002 - 20:33 #1
Først skal det siges at man ikke BARE programmerer en mp3 afspiller. Det kan tage mange måneder eller år hvis den skal virke ordentligt. Mht. hvilket programmeringssprog er det stort set lige gyldigt, da det stort set er de samme ting forskellige programmeringssprog giver afgang til. Men ellers er gode bud Visual Basic eller C++
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2002 - 20:33 #2
Uden at have SÅ meget forstand på programmering vil jeg sige Visual Basic..
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
05. marts 2002 - 20:33 #3
et sekund hurtigere :)
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2002 - 20:40 #4
Hvis du benytter et objektorienteret programmerings interface som f.eks. delphi eller VB så kan du kode en mp3 afspiller på et par timer.
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. marts 2002 - 20:45 #5
Hvis du ikke kan nogle af de sprog der nævnt der nævnt, vil jeg foreslå dig at lave det i programmet Director, der bruger lingo. Det er rimelig nemt og hurtigt at lære det grundliggende.

Jeg går du fra at den bare til sjov/personligt brug.
Avatar billede kumasan Nybegynder
05. marts 2002 - 20:46 #6
Tak for de hurtige svar:-)) måske kan I også være behjælpelige med dette spørgsmål: Hvor finder jeg lettest en person der mestrer disse programmeringssprog???
Avatar billede kumasan Nybegynder
05. marts 2002 - 20:48 #7
jeg ønsker ikke selv at programmere da det produkt jeg skal have udviklet skal være i meget høj kvalitet! Ellers tak for buddet Tino_bh :-)
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. marts 2002 - 20:54 #8
Du kan sikkert finde en del her på eksperten! Enten i programmerings kategorierne eller også under job - freelance
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
05. marts 2002 - 20:54 #9
muligvis inde på http://www.php.dk/udviklere/

takker for points før :))
Avatar billede kumasan Nybegynder
05. marts 2002 - 20:57 #10
takker tusind [:-)

"Saybia overhaler ALT derude..."