Avatar billede star_light Nybegynder
05. marts 2002 - 17:21 Der er 3 kommentarer

Website..

Dawz venner, ja nu er det længe siden jeg har været på eksperten, så nu er det med at få nogle point skudt af, så bare for sjov sætter jeg 30 point på dette spørgsmål.. som kun fortjener 5 point *LOL* Nå men er der nogen der kender en side gerne engelsk, ozz gerne dansk site, hvor man ka skrive en selv skreven sang ind, altså et sted hvro man ka læse nogle sange folk selv har skrevet? Jeg har nemlig et par stykker jeg vil ha ud på nettet.. Håber på at få et svar, eller må jeg jo bare selv lave en hjemmeside med det..
Avatar billede virvelvar Nybegynder
05. marts 2002 - 17:27 #1
Avatar billede star_light Nybegynder
05. marts 2002 - 17:45 #2
Hallo er du bare lidt ????
Jeg mente ikke en side hvor der stod sange som berømte sangere har skrevet, men sådan nogle som jeg bare helt almindelige tumper, har fundet på..
Avatar billede virvelvar Nybegynder
05. marts 2002 - 18:37 #3
hmm, det var også det jeg ledte efter men kiggede åbenbart forkert.

Og du kan da selv være lidt ????