Avatar billede ravdex Nybegynder
05. marts 2002 - 15:28 Der er 3 kommentarer

fra 6.5 til sql 2000

Jeg har en backup af en DB fra version 6.5
Hvordan får jeg den nemmest opgraderet til sql 2000.  (Eventuelt vers. 7)

Jeg har kun en sql 2000 kørende på windows2000
Avatar billede sys64738 Nybegynder
07. marts 2002 - 19:42 #1
Running the \mssql7\install directories' instcat.sql script against your SQL Server 6.5 machine upgrades its catalog procedures so that DTS can work with them. To use this solution, run the following Interactive SQL (ISQL) command from a command prompt:

C:> ISQL -Usa -Psa_password -Sserver_name -ilocationInstcat.sql
Avatar billede allan_jeak Nybegynder
10. marts 2002 - 21:10 #2
Køb en ny computer eller genstart!
Avatar billede wann Nybegynder
27. november 2002 - 16:43 #3
Jeg forudsætter din backup er i en fil.
Mig bekendt kan 7/2000 ikke restore 6.5 backups, så en mulighed er at du installere en 6.5 restore din db, for derefter benytter [Microsoft SQL Server Switch]->[SQL Server Upgrade Wizard] til at importere db på din 2000 maskine.
Der er noget om man kan have sql2000 installeret samtidigt med en tidligere version, jeg er ikke sikker på om det kun gælder 7.0