Avatar billede skooter Nybegynder
05. marts 2002 - 12:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

BM design

Hvad synes i om designet på denne nye spil-side, som mig en ven er i gang med: http://www.battlemaniacs.net/ ?
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. marts 2002 - 12:58 #1
- horizontal scrollbar i 800x600

- i trænger til at lære HTML eller XHTML. Mere information på www.webstandards.org

Ellers ganske nydeligt og overskueligt.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. marts 2002 - 12:59 #2
Hmm nu forsvandt den horizontale scrollbar. Nok bare min browser der kludrede i det ;-)
Avatar billede startfirma Nybegynder
05. marts 2002 - 13:05 #3
Det er klart den flotteste spil-side jeg har anmeldt her på eksperten og jeg har anmeldt et utal af klan-sider :)

Dejligt overskueligt med behagelige Farver :)

Flot arbejde og heller og lykke med den :)

Måske du ved samme lejlighed ville vurdere mit site ?

http://www.eksperten.dk/spm/180929
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. marts 2002 - 19:21 #4
startfirma> Du er lidt af en fusker, du bruger lige lejligheden til at reklamere for dit eget spørgsmål *g*

skooter>Jeg synes at det er en rigtig flot side, den er meget enkel. Jeg synes normalt når man ser spil sider, at de er utrolig overfyldte, og det er din slet ikke, hvilket jeg synes er rigtig godt.
Det er nogle gode farver, og det er noget flot grafik der er brugt.
Menuen virker fint og den er let at bruge. Så i det store hele en rigtig flot og harmonisk side
Avatar billede startfirma Nybegynder
05. marts 2002 - 19:24 #5
jakobclausen> Always :))
Avatar billede andreasng Nybegynder
06. marts 2002 - 15:04 #6
jo jo den er da pæn. Der er ikke tale om noget over smukt... eller nyskabende. Men der er nogle elementer som på en eller anden måde tiltaler mig. Som for eksempel logoerne til de forskellige spil. Og selve opsætningen er også fin... dog kan den forekomme lidt for firkantet en gang i mellem!
Avatar billede spliffo Nybegynder
12. februar 2003 - 10:36 #7
det slog mig at top baren (der hvo banneret bla. sidder....) er for bredt (vertikalt).... bare lige en tanke ellers kønt