Avatar billede dk-pingvinen Nybegynder
05. marts 2002 - 12:06 Der er 1 løsning

MySQL i Visual Basic

Hej venner,

jeg har lige fået fat adgang til Microsoft Visual Studio .NET Jeg er derfor gået igang med at lære det at kende, og syntes selv jeg er kommet rimelig langt.

Det næste jeg vil er at få skabt en forbindelse til en MySQL Database, og lade mig kunne bruge Queries (query) til min database, så jeg kan hente og lægge informationer ind.

Det skal helst ikke være sådan, at nå folk får det program jeg skal lave, at de skal inst. diverse komponenter, eller myODBC(mysql)

Nogle der kan hjælpe mig, enten med en guide, eller i form af nogle links til sider der kan hjælpe mig.

Som tak kan jeg hoste .dk domæner for jer eller hvad i nu ønsker gratis :-)
jeg har et par servere på nogle 100/100 mbit TDC Erhvervslinjer jeg bruger til at projekt jeg skal igang med (som skal laves i vb)

Jeg håber i kan hjælpe mig.
I kan også skrive til mig på daniel@netdex.dk - hvis i har ICQ, eller MSN, så kan jeg nemlig lige tilføje jer der.

På forhånd mange! tak
DK-Pingvinen
Avatar billede dk-pingvinen Nybegynder
08. marts 2002 - 16:38 #1
ingen svar