Avatar billede stardog Nybegynder
30. maj 2000 - 12:35 Der er 9 kommentarer

ikke bilde

Jeg har bygd en maskin. en Pentium celeron 500. Når jeg prøver og starte opp kommer det ingen bilde på skjermen.
ALLE dei "vanlege" FEILA ER LUKA VEKK.
Det er kun ram, cpu og skjermkort i maskina. Må jeg kanskje disable AGP slot?
Avatar billede steffen Nybegynder
30. maj 2000 - 14:14 #1
Husk at sætte strøm til monitoren .. nah, no idea.
Avatar billede morten_b Nybegynder
30. maj 2000 - 15:43 #2
Try the third sentence in english - I dont understand a word of it!
Avatar billede stardog Nybegynder
30. maj 2000 - 15:58 #3
When I try to boot the computer, theres no image on the screen,,,
Avatar billede denniss Nybegynder
30. maj 2000 - 23:16 #4
Okey. does the pc comes with any beeps ?

if not.. the jumper setting for the cpu could be mismatched... or.. if the cpu is placed in a slot 1... try to push it even more into the slot...

a last thing is that some agp cards wont run with certains motherboards... try another one.
Avatar billede stardog Nybegynder
31. maj 2000 - 16:14 #5
no the computer does not come with any "BEEPS" this is mainly because i dont have a PC speaker in. The Cpu is in the slot too, and the cpu settings are AUTO.
What can i be??
Avatar billede denboj Nybegynder
31. maj 2000 - 18:45 #6
Du siger at der kun er ram, cpu og skærmkort i maskinen. Er der ikke også en harddisk ? og en cd-rom ? eller diskettedrev.
Ellers kan jeg alligevel ikke se hvordan du skal kunne instalere et styresystem.

En anden ting, har du købt løsdelene samme sted og ved du at de er kombatible ?

En tredie ting, Gå nu alle stikkene igennem halvtres gange, det er prisen for at spare på at få en til at samle for sig. Jeg kender det selv, der er altid problemmer
Avatar billede denniss Nybegynder
01. juni 2000 - 02:18 #7
You need the pc-speaker for testing purpose... often the speaker beeps serveral times... and the count of beeps tells you what the problem is...
Avatar billede flarup Nybegynder
01. juni 2000 - 14:20 #8
Det vil være en god ide at sætte speakeren til.
Ellers, prøv at tage grafikkortet ud og test det i en anden maskine.
Og prøv at sætte et grafik kort fra en anden maskine i.
Derved kan du indkredse din fejl.
Avatar billede monzter Nybegynder
05. juni 2000 - 18:25 #9
What is you CPU voltage???