Avatar billede bentel Nybegynder
04. marts 2002 - 21:19 Der er 4 kommentarer

progressiv download af mpeg i wmp og qt

Er det muligt at få en mpeg til at downloade progressivt i windows media player og quicktime playeren på samme måde som .mov og .vmw filer?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2002 - 21:50 #1
Jeg forstår ikke dit spørgsmål. Hvad mener du med at downloade progressivt ?
Avatar billede bentel Nybegynder
04. marts 2002 - 21:58 #2
Jeg mener at filmen først går i gang når den er downloadet nok til ikke at stoppe (fordi den ikke er færdig downloadet) mens den køre. Men den skal heller ikke vente til hele filmen er downloadet. Det ser ud som om det kun er et problem med windows mediaplayer. ?
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. marts 2002 - 21:54 #3
Umuligt! Hvordan skal afspilleren vide om du lukker internetforbindelsen om 30 sekunder?
Hvis nu du vil se en online film, og du først lige starter afspilleren sådan at når den sidste byte i filmen er hentet, så slutter filmen??? Det kan man ikke!
Filmen vil gå i gang når den er klar til at vise noget som helst! De andre formater du snakker om, buffer LANGT op, så slutningen af filmen er hentet inden du måske er kommet til midten!

Ja, en mpeg-fil kan godt downloades progressivt, men så er det du mangler nok mere en hurtigere internet forbindelse, end et andet film-format! :)

/hermandsen
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 00:04 #4
lukker du snart spørgsmålet?