Avatar billede broodwar Nybegynder
30. maj 2000 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Rigtig rigtig mange flinke besøgere

Hvis jeg nu gerne vil have en helt masse 25-60 årige besøgende til en side vedrørende biler. Hvor kunne jeg så finde disse henne? Hvilke søgemaskiner? Hvor skulle reklamepengene ligges henne?

Skulle der reklameres i f. eks Den Blå Avis eller hvad gør i for at få jeres websted ud til folk?

(Og hvorfor satan kan jeg ikke gi' mere end 60 point for disse svar?)
Avatar billede haldesign Nybegynder
30. maj 2000 - 21:25 #1
Du kan også give mere end 60 point... bare skriv det nederst i feltet på den side hvor du vælger point.

Du skal reklamere der hvor den gruppe du leder efter kommer. Det kan være aviser og internet. Men find ud af aldersgruppen på det enkelte sted.

- Anders
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. juni 2000 - 10:35 #2
Jeg ved godt at der plejer at være et sådan felt men det er der sgu ikke mere!
Avatar billede cbf Nybegynder
10. juni 2000 - 16:08 #3
En start vil selvfølgelig være at registrere din side i alle de førende søgemaskiner, under kategorien biler.. det er god gratis reklame, men der kommer næppe en masse besøgende.

En anden idé ville være at kontakte private med sider der omhandler biler og spørge dem, om de ville være interesseret i et linkbytte... det er også gratis.

Hvis du er villig til at bruge penge på det, så er mulighederne uendelige... men også meget dyre, hvis det er en helt bestemt målgruppe du vil ramme.

Du kan derimod få billig reklame ved at vælge en website med mange besøgende som henvender sig til "alle", men sikkert ikke lige så mange besøgende, som ved målrettet annoncering. Er du interesseret i at høre om en side med mange generelle besøgende, så sig til...
Avatar billede broodwar Nybegynder
21. juni 2000 - 01:08 #4
Nå dette spørgsmål er nu glemt og gemt så hvad fanden