Avatar billede hclausen Nybegynder
04. marts 2002 - 19:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

stofa/netværk under dvale ?

hej. Jeg har delt min stofa opkobling på en maskine med Win XP. Kabelmodem i usb port og netværkskort til hub med andre maskiner på. Problemet er at min maskine står i stuen og larmer en del fra blæser osv. Derfor ville jeg gerne hvis man fra de andre maskiner kunne have adgang til internettet når min maskine er i dvale. Kan det lade sig gøre eller er der en anden metode ?
Avatar billede grinderslev Praktikant
05. marts 2002 - 01:00 #1
Hvis dit bundkort understøtter Wake On LAN, kan du sætte et nætkort i som kan starte computeren ved trafik.
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. marts 2002 - 06:40 #2
Din computer skal være fuld tændt for at kunne lave disse ting. Men hvis du vil invistere lidt, kan du gå efter fx at sætte en lille server, som ikke larmer. Eller du kunne købe et Noise Controle kabinet (find det på EDBPriser).
Avatar billede hclausen Nybegynder
07. marts 2002 - 00:08 #3
Grinderslev - den larmer jo stadig med WOL. goulduck , tak men gider ikke rigtigt bøvle med det. Tror sq jeg snupper en Boomtown ADSL med Cisco 806 istedet for ( vi er to om at dele ).