Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 15:35 Der er 19 kommentarer

Træningsprogram til noget hardcore-træning

Der skal IKKE grines her (I ved selv hvem I er) ;o)

Jeg søger et træningsprogram.. til noget hardcore mortherfucker-træning.

Jeg leder efter noget rigtig hård træning (styrke og motion) a la den form man ser hvis man går til kick boxing, boksning, karate, eller den slags...

Jeg trænger til at komme i rigtig god form og få bygget de slappe muskler op.

Det skal starte blidt, da jeg er i ret dårlig form.

Jeg har tidligere dyrket langdistanceløb, men har ikke løbet i snart 1 år og har aldrig styrkestrænet.

Kun seriøse svar please.
Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 15:37 #1
Det skal helst være noget jeg kan klare derhjemme uden maskiner... jeg har ikke tid til at gå i motionscenter..
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. marts 2002 - 15:41 #2
Hvis ikke du har tid, så prioriterer du ikke motionen højt nok.
Drop det, for du ønsker det jo alligevel ikke!
Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 15:44 #3
hasmi >> jeg prioriterer at tjene penge, det er jeg nødt til. Jeg har tid til motion/træning, bare ikke på faste tidspunkter og andre steder.. jeg ved at man kan meget derhjemme med forhåndenværende materialer..

Hvis du/I ikke har noget konkret.. så bare gå videre til næste spm.
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 15:47 #4
Hvad med om du snakkede med en fra et motionscenter? Han kan vurdere lige præcis dig, og derudfra lave et træningsprogram til dig...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. marts 2002 - 15:47 #5
Jeg kan godt give dig et "Skema" over hvad du skal lave mindste 2 gange om ugen..Det er det samme som jeg selv laver til træning 3 gange om ugen...
Men du skal være forberedt på at det er hårdt !...

Hvis du har en e-mial adresse eller ICQ som jeg kunne kontakte dig på :)
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. marts 2002 - 15:48 #6
Vi er vel allesammen nødt til at tjene penge, men vi gør det jo ikke hele døgnet. -- og du har tid til at sidde her ved pcén!! Du kunne jo være i motionscenteret nu.
Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 15:49 #7
hasmi >> jeg arbejder nu.

sba >> send meget gerne til mads@nil.dk
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. marts 2002 - 15:50 #8
er du på Eksperten i arbejdstiden!! Fy!
Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 15:51 #9
hasmi >> Er det ikke meningen med Eksperten?
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. marts 2002 - 15:52 #10
ikke når det drejer sig om den hjemlige motion!!
Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 15:54 #11
hasmi >> min arbejdsgiver kan kun være interesseret i at jeg er i fysisk god form..
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. marts 2002 - 15:55 #12
har du spurgt ham?? Han vil sikkert hellere have, at du laver noget, der vedrører arbejdet.
Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 15:56 #13
nu kender jeg jo min chef lidt bedre end du gør...
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. marts 2002 - 15:58 #14
Det er en speciel chef, du har.
Hvis jeg havde ansatte, skulle de arbejde for lønnen og ikke pleje deres private sager i arbejdstiden. ( i hvert fald i meget, meget begrænset omfang)
Bare min mening. :o)
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. marts 2002 - 15:59 #15
over and out - da det jo egentlig er lidt uden for dit spørgsmål!
Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 16:00 #16
Det kommer jo an på hvad man laver ikke? Hvis jeg bruger 1 time på noget privat i arbejdstiden.. kan jeg også sagtens finde på at lave noget arbejdsrelateret søndag aften, hvis jeg kommer i tanke om noget... så længe der bliver produceret det der skal, er min chef da ligeglad med hvornår det sker...

Har du hørt om personalepleje?
Avatar billede nil2 Nybegynder
04. marts 2002 - 16:01 #17
jep.. diskussion lukket :o)
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. marts 2002 - 16:01 #18
over and out
- tilbage til dit spørgsmål!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. marts 2002 - 16:06 #19
er sendt :)