Avatar billede djb Nybegynder
04. marts 2002 - 15:09 Der er 2 kommentarer

Link fra email...

Jeg skal have lavet en "knap" som kan indsættes i en email, så dem jeg sender den til skal kunne klikke på den og kommer videre til et website!

Jeg skal kunne rette linket!

Hvordan gør jeg det?

Med venlig hilsen

DJB
breinbjerg@hotmail.com
Avatar billede sukos Juniormester
04. marts 2002 - 15:12 #1
Og hvis brugeren kun modtager mails i txt-format?

men ellers laver du vel en knap, smider den ind i din mail, og laver den til et link?
Avatar billede djb Nybegynder
04. marts 2002 - 15:41 #2
Hvad angår txt-format, så ja det ved jeg ikke!

Grunden er at det skal refererer til en streamet fil hvor der tit kan være problemer med, at stien er for lang og folk kan have problemer med at linket ikke virker da den smider det på 2 linjer.

Mit helt store problem er, jeg ved slet ikke hvordan!...:-)