Avatar billede edbrian Nybegynder
04. marts 2002 - 14:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

xsl:fo

hej alle!!

Jeg har nu brugt de sidste 2 uger på at lave et MEGA XSLT stylesheet, med ren xhtml syntax...
Derefter er jeg gået igang med at ændre xsl-len til xsl:fo, så vi kan lave output i .pdf
MEN-MEN-MEN!!
hvordan får jeg parset det gennem saxon, så jeg får en færdig .pdf-fil.  Skal jeg bruge saxon for java, eller saxon for win32(foretrækkes) , og hvordan er syntaxen ??
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. marts 2002 - 14:46 #1
lytter...
Avatar billede oleprds Nybegynder
04. marts 2002 - 22:32 #3
Avatar billede edbrian Nybegynder
08. marts 2002 - 10:46 #4
har selv fundet en bedre løsning - selv om den er møgdyr
kig inde på http://www.antennahouse.com/
Avatar billede janegil Nybegynder
08. marts 2002 - 11:09 #5
Mon tro Adobe ville ha interesse i å la deres gratis Acrobat Reader kunne lese XSL/FO direkte? Mnei, bare hvis de kan få bygget om Acrobat, så den kan generere xsl/fo via en printdriver, på samme måte som den i dag lar os 'printe' til et PDF-dokument.

På lengre sikt vil kanskje XSL/FO bli et normalt halvfabrikata når en applikasjon skal skrive ut? Så de fleste programmer blir i stand til å generere sin egen xsl/fo-kode?