04. marts 2002 - 13:47Der er
30 kommentarer og 1 løsning
Wild demoerne 2001
Jeg syntes det kunne være spændende med en diskussion herinde angående de forskellige Wild demoer til det seneste TP. Hvad syntes folk herinde udfra en 3d-brugers synspunkt?
Der er alt for mange "ens" wild-demoer. Oftest er det particles eller explosions eller et kamera der suser afsted gennem en tunnel! Jeg synes der mangler "ny-udvikling"... nye idéer og tankegang!
Jeg hentyder både til real-time rendering og pre-rendering (måske mest til det første) :-))
ahhh zerohero så galt var det nu ikke til sidste the party der var ikke rigtig nogle med tunler og partikel explotions over det hele men der var en del der ikke var så fede iår så hvis det går som det gå ja så skal man bare nikke den en skalle næste år og så vinder man.
Desuden var det da også positivt, at konkurrencen blev forbedret. På den måde at det var første gang i lang tid man ikke var sikker på hvem der vandt i forvejen.
Ja, det stank lidt og sidde deroppe og vente, især når man var stået tidligt op og egentlig ikke havde fået noget søvn. Og om demoerne var værd og vente 2 timer i mørke på? Ved det ikke. Men det var nok også surt for arrangørerne at have brugt så mange penge på udstyr der ikke virkede.
Jeg synes den sejeste var Shroom Brothers med Fatal Error.. Men det er nu nok fordi jeg lavede alt 3D i den :) Grafikken er ikke imponerende.. Men vi var to mennesker der lavede alt til den wilddemo.. Og vi startede først den 26. December dvs. den første dag til TP... Og alligevel nåede vi at få den færdig.. Vi fik nu heller ikke så meget søvn .. Men det er jo heller ikke derfor vi tager til TP.. Selvom jeg bor i Aars alligevel :)
innovator-maniac + spermtrolden + pikhero + eriksvin er deaktiveret.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.