Avatar billede spermtrolden Nybegynder
04. marts 2002 - 13:47 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Wild demoerne 2001

Jeg syntes det kunne være spændende med en diskussion herinde angående de forskellige Wild demoer til det seneste TP. Hvad syntes folk herinde udfra en 3d-brugers synspunkt?
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. marts 2002 - 17:51 #1
Der er alt for mange "ens" wild-demoer. Oftest er det particles eller explosions eller et kamera der suser afsted gennem en tunnel! Jeg synes der mangler "ny-udvikling"... nye idéer og tankegang!

Jeg hentyder både til real-time rendering og pre-rendering (måske mest til det første) :-))

ZeroHero
Avatar billede mismis Nybegynder
06. marts 2002 - 10:39 #2
ahhh zerohero så galt var det nu ikke til sidste the party
der var ikke rigtig nogle med tunler og partikel explotions over det hele men der var en del der ikke var så fede iår så
hvis det går som det gå ja så skal man bare nikke den en skalle næste år og så vinder man.

MVH

MIS
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
06. marts 2002 - 12:05 #3
Syntes sådan set der var flere bedre end året før... Men jeg er måske også forudindtaget i det spørgsmål...
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
07. marts 2002 - 13:06 #4
Desuden var det da også positivt, at konkurrencen blev forbedret. På den måde at det var første gang i lang tid man ikke var sikker på hvem der vandt i forvejen.
Avatar billede mismis Nybegynder
07. marts 2002 - 15:30 #5
hehe

Men der var lidt træls at sidde oppe foran stor scenen i 2 timer og vente på at de skulle starte efter hele molevitten futtede af.

MIS
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
08. marts 2002 - 10:01 #6
Ja, det stank lidt og sidde deroppe og vente, især når man var stået tidligt op og egentlig ikke havde fået noget søvn. Og om demoerne var værd og vente 2 timer i mørke på? Ved det ikke. Men det var nok også surt for arrangørerne at have brugt så mange penge på udstyr der ikke virkede.
Avatar billede cure_ Nybegynder
25. marts 2002 - 10:41 #7
Jeg synes den sejeste var Shroom Brothers med Fatal Error.. Men det er nu nok fordi jeg lavede alt 3D i den :)
Grafikken er ikke imponerende.. Men vi var to mennesker der lavede alt til den wilddemo.. Og vi startede først den 26. December dvs. den første dag til TP...  Og alligevel nåede vi at få den færdig.. Vi fik nu heller ikke så meget søvn .. Men det er jo heller ikke derfor vi tager til TP.. Selvom jeg bor i Aars alligevel :)
Avatar billede pikhero Nybegynder
22. april 2002 - 09:08 #8
De suttede røv. Mest af alle P.A.R.T.Y. Maniac du sucks, din demo sucks, du kan ligeså godt lægge dig til og dø!
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
22. april 2002 - 11:11 #9
OK, hvis du siger det, er det sikkert rigtigt.
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
25. april 2002 - 11:38 #10
Øhh, hvorfor fik jeg 200 point her?
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
25. april 2002 - 13:28 #11
Hmmm, det er vist osse en fejl...
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
29. april 2002 - 09:20 #12
Hva, skal du så ikke have dem i igen?
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
06. maj 2002 - 12:18 #13
fuck det, jeg samler ikke på dem.
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
07. maj 2002 - 14:18 #14
Du får dem altså alligevel.
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
07. maj 2002 - 14:24 #15
Øh, det behøver du sgu ik'
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
07. maj 2002 - 14:35 #16
har oprettet det
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 21:29 #17
spermtrolden> forklar venligst hvorfor din profil peger på flg. brugernavne:
innovator-maniac, spermtrolden, pikhero og eriksvin!
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
08. maj 2002 - 09:06 #18
?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2002 - 09:18 #19
hvorfor har du flere brugernavne???
Avatar billede resten Nybegynder
08. maj 2002 - 09:39 #20
Disse 4 bruger som tilhører dig bliver deaktiveret inden kl 12,00 hvis du ikke selv lukker dem og kommer med en forklaring.

innovator-maniac

spermtrolden

pikhero

eriksvin

Resten/CoAdmin
Avatar billede zerohero Nybegynder
08. maj 2002 - 09:40 #21
john stigers>> Hvordan kan de se det?
Avatar billede resten Nybegynder
08. maj 2002 - 09:42 #22
Vi kan trylle :-)
Avatar billede zerohero Nybegynder
08. maj 2002 - 09:44 #23
Nej, fortæl det nu :-))
Avatar billede zerohero Nybegynder
08. maj 2002 - 09:45 #24
Kigger i source koden under bruger-profilen eller hvad?
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
08. maj 2002 - 09:53 #25
I kigger på IP'en, har jeg ret?

Så er der jo altid noget der hedder proxy-servere
Avatar billede resten Nybegynder
08. maj 2002 - 09:56 #26
Nej fortæl bare hvorfor i logger på fra den samme pc ?
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
08. maj 2002 - 10:01 #27
gruppe-pc
Avatar billede resten Nybegynder
08. maj 2002 - 10:01 #28
Og dig innovatormanic du har fået overført point fra jer alle så tror du vi er så dumme at vi ikke kan se en skid tsk tsk.
Avatar billede resten Nybegynder
08. maj 2002 - 10:01 #29
Nope den går ikke.
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
08. maj 2002 - 11:02 #30
OK. Jamen så slå jer løs. Og keep up the detective work :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2002 - 11:54 #31
innovator-maniac + spermtrolden + pikhero + eriksvin er deaktiveret.