Avatar billede sofienberg Nybegynder
04. marts 2002 - 13:17 Der er 3 kommentarer

Prob. med browseren efter inst. af XP

Efter jeg har installeret Windows XP er min browser begyndt at opføre sig mærkeligt. Helt konkret er problemet at når jeg er inde på en side og aktiver et link (et link der kræver at der åbnes et nyt browservindue, vel at mærke) så lukker Explore ned - samtlige vinduere der et åbne. Dvs. at det er umuligt at surfe i indhold der kræver at at der åbnes et nyt vindue.
Alternativet er at jeg kopier/paster indholdet manuelt ind i i browseren, så går det lidt bedre de fleste gange.
Hvad skyldes det, er der nogle der kan hjælpe, for jeg er ved at blive sindsyg.

Mvh. Thomas
Avatar billede Slater Ekspert
04. marts 2002 - 13:21 #1
Hmm... du har lagt mærke til at IE6 følger med Windows XP ikke??

Eneste mulighed jeg ellers kan se er en reinstall af Windows... de lyder ikke som om det burde ske.
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
04. marts 2002 - 13:46 #2
Jeg har Win XP og har ikke haft det problem. Jeg synes faktisk Win XP rulez  :o)
Avatar billede donslund Nybegynder
04. marts 2002 - 15:20 #3
Hvad har det med Flash at gøre.