Avatar billede cookie1000 Nybegynder
04. marts 2002 - 12:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genstart

Hvordan kan jeg få min Windows 2000 Server til at genstarte på en bestemt tidspunkt, jeg vil gerne have at den genstarter hver Søndag kl 24,00, kan det lade sig gøre? hvordan?
Jeg skal evt bruge en .bat fil til at gøre det
Avatar billede -benne- Nybegynder
04. marts 2002 - 12:19 #1
Jeg kan måske lige flække et lille program sammen, der kører i baggrunden på PC'en, men som hele tiden holder øje med tiden - når den så er 23:59:30 kan den komme med en advarsel om at den lukker, og 30 sek senere genstarter hele maskineriet....
Avatar billede hvhome Nybegynder
04. marts 2002 - 12:29 #2
Må jeg have lov at anbefale WinAT. et dejligt lille stykke NT værktøj, som gør dig i stand til at bestemme over aplikationer.
(WINAT kører på en DOS kernel)

Med venlig hilsen HVHOME
Avatar billede double-g Juniormester
04. marts 2002 - 12:53 #3
SwitchOff er et smart lille program, som kan klare den slags.

http://yasoft.nm.ru/eng/switchoff/
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:01 #4
Hvorfor begynde på 3.parts produkter, når det allerede er muligt med Win2K Server? :)

Du bruger bare Win2K's egen scheduler... scheduler kommandown TSSHUTDN.EXE /REBOOT til det klokkeslet maskinen skal genskarte.

tsshutdn.exe ligger under c:\winnt\system32

NanoQ
Avatar billede cookie1000 Nybegynder
04. marts 2002 - 13:32 #5
Der kommer svar i aften
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. marts 2002 - 15:12 #6
200 point ... det var godt nok meget i overkanten..