Avatar billede fighter Nybegynder
04. marts 2002 - 11:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

win xp

efter jeg lage win xp ind på min pc`er kan jeg ikke få mine cd-rom derev til at starte cderne op automatisk og min brander kan slet ikke kører under win xp selv om jeg har de sidste nye drivere til den og jeg har snart prøvet alt
Avatar billede lawaetz Nybegynder
04. marts 2002 - 11:43 #1
gå ind i "enhedshåndteringen" på din computer og vælg dit cd'rom drev.Højreklik og gå ind under fanebladet "indstillinger" og sæt flueben i "automatisk indsættelse af besked"
Avatar billede fighter Nybegynder
04. marts 2002 - 11:43 #2
derev=drev
Avatar billede fighter Nybegynder
04. marts 2002 - 11:44 #3
lawaetz> det har jeg prøvet men der sker intet
Avatar billede lawaetz Nybegynder
04. marts 2002 - 11:45 #4
opdater iøvrigt dine drivere igennem producentens hjemmeside. Somregel er det sådan at når man installere in driver skal den installeres på en speciel måde til hvert system, dette kan du højst sandsynligt læse der hvor du downloader driveren
Avatar billede lawaetz Nybegynder
04. marts 2002 - 11:46 #5
jeg har også været ude for samme problem og jeg har aldrig kunne gøre andet end det jeg lige har fortalt dig og det virker for nogle og for andre ikke. DU kan nok ikke stille noget op.
Det må være en driver et eller andet sted som bare ikke fungerer
Avatar billede fighter Nybegynder
04. marts 2002 - 11:51 #6
så må jeg lægge win2000 ind igen for det kører lige så godt som win xp synes jeg